Нетната печалба на Nike за периода юни-август (първо фискално тримесечие на компанията) се е повишила с 15% на годишна база до 645 млн. долара, съобщава BBC.
Приходите на спортния концерн са нараснали с 18% до 6,1 млрд. долара на фона на силно търсене на продуктите му по цял свят.
Увеличението в продажбите спомага за компенсиране на спада в маржа на печалбата (от 47% на 44,3%), причинен от по-високите цени на материалите.
Главният изпълнителен директор на базираната в Орегон, САЩ компания Марк Паркър казва, че си струва да бъдеш благоразумен при сегашната икономическа ситуация.
„Също така е важно, че продължихме да бъдем агресивни, създавайки нови възможности”, добавя той.
”Постигнахме го чрез установяване на връзка с клиентите, създаване на иновативни продукти и предлагане на забележително качество”, е посочил той.