Румънският онлайн търговец на дребно eMAG е инвестирал 25 милиона леи (5 милиона евро) в своята платформа за бърза доставка Tazz през последните шест месеца, съобщава SeeNews.
Капиталът е бил насочен главно към технологично и инфраструктурно развитие, както и в посока разширяване на екипа, нови партньорства с ресторанти и търговци на дребно, посочват от eMAG в прессъобщение.
Инвестициите са използвани и за разработване на ново приложение за клиенти и за фирмените куриери.
"Клиентите се нуждаят от бърза и безопасна доставка, а ресторантите се нуждаят от партньори, които им позволяват да поддържат непрекъснатост на бизнеса, а ние ги подкрепяме чрез персонализиран подход. Последните шест месеца бяха интензивни и тествахме способността си да се адаптираме, за да се превърнем в истински достъпен пазар ", изтъква ръководителят на платформата Tazz Алин Сербан.
Броят на партньорите на Tazz чрез eMAG се е увеличил четирикратно от началото на тази година, достигайки 2000. В същото време компанията прогнозира десеткратно увеличение на продажбите, направени чрез платформата до края на годината.
Tazz е създадена през април 2020 г., осем месеца след като eMAG придобива 54% дял в местната онлайн платформа за доставка на храна EuCeMananc.
Платформата присъства в големите градове като Букурещ, Тимишоара, Клуж, Брашов, Сибиу, Арад, Яш, Констанца. Приложението включва над 2000 ресторанта и търговци на дребно.
eMAG е основана през 2001 г. от румънски предприемачи и по-късно се разширява в България, Унгария и Полша. Базираната в Южна Африка медийна група Naspers придобива 70% от eMAG през 2012 г.