Производителят на козметични продукти Beiersdorf търси нови цели за поглъщане. „Ще разгледаме по-нататъшните възможности за придобиване, докато продължаваме да обръщаме внимание на строгата си финансова дисциплина", заяви финансовият директор Деси Темперли в интервю за Börsen-Zeitung. Портфолиото можело да се разшири още повече преди всичко в основната дейност за грижа за кожата, където базираната в Хамбург компания е представена от марки като Nivea, Eucerin и La Prairie.
„Ако погледнем естествената козметика, например, тогава нашият дял в този пазарен сегмент със сигурност може да расте още“. Темперли също така вижда възможност за силен ръст на пазара за медицински грижи за кожата. „Има и региони, в които можем да си представим по-силен растеж в някои категории, които може да изискват и придобивания".
През май Beiersdorf закупи подразделението за слънцезащита на Bayer за 550 милиона долара. С придобиването на марката Coppertone Beiersdorf ще получи достъп до най-големия в света пазар за слънцезащитни продукти - САЩ. Темперли се надява да приключи придобиването през третото тримесечие на тази година.
„Бизнесът на Coppertone ще бъде напълно интегриран в съществуващия бизнес на Beiersdorf в САЩ, така че може да се очакват синергии. Производствената база също ще бъде поета и ще бъде ползвана и за други марки".
Финансовият директор счита, че групата е напът да постигне своите бизнес цели за тази година.
„Като цяло Beiersdorf ще бъде стабилен през първата половина на годината и ще продължи да расте по-бързо от общия пазар", заяви мениджърът. Тя потвържава прогнозата за увеличаване на продажбите на групата с три до пет процента през 2019 година.