Най-голямата френска търговска верига – Carrefour, отчете по-високи приходи от очакваното през второто тримесечие, след като местният й пазар продължава да расте, а продажбите в Европа се подобряват, съобщава Bloomberg.
Приходите на компанията са се покачили с 0,3% до 20,5 млрд. евро при очаквания на анализатори, анкетирани от агенцията, за 20,4 млрд. Продажбите в магазините, отворени от поне година, са се повишили с 3,9%, като се игнорират валутните колебания.
От Carrefour намират за разумна консенсусната оценка на анализаторите за оперативни приходи от 2,38 млрд. евро през тази година, имайки предвид текущите валутни курсове, заяви главният финансов директор Пиер-Жан Сивиньон.
„Нашият ценови имидж продължава да се подобрява, като клиентите в магазините ни са все повече“, каза той.
През миналия месец Carrefour постигна споразумение да купи обратно френските магазини на дискаунтъра Distribuidora Internacional de Alimentacion на фона на усилията си да бетонира възстановяването си на местния пазар и да усили продажбите в Европа, Латинска Америка и Китай.