IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Нов живот за Germanwings

Lufthansa ребрандира бюджетния превозвач, цели се в бизнес клиентите, които са се отказали от скъпата бизнес класа

18:45 | 01.07.13 г.
<p>
	Germanwings се стреми да се препозиционира на пазара като нискобюджетна авиокомпания за бизнес пътници. <em>Снимка: Ройтерс</em></p>

Germanwings се стреми да се препозиционира на пазара като нискобюджетна авиокомпания за бизнес пътници. Снимка: Ройтерс

Lufthansa ребрандира бюджетния си превозвач Germanwings в опит да намали разходите си и да си върне обратно пътниците, които избягаха при конкуренцията, предаде Ройтерс.

Germanwings, която поема голяма част от полетите на къси разстояния на Lufthansa в Европа, се стреми да се препозиционира на пазара като нискобюджетна авиокомпания за бизнес пътници, като предлага повече екстри, включително шампанско и повече пространство за краката.

Най-голямата авиокомпания в Европа затвори през януари бизнеса си с полети на къси разстояния заради загуба на пари, главно поради конкуренцията на нискобюджетните авиокомпании EasyJet, Air Berlin и Ryanair, припомня информационната агенция.

Преобразяването на Germanwings е част от мащабния план на германците за увеличаване на оперативната печалба до 2,3 млрд. евро до 2015 г. В момента Lufthansa осъществява прехвърлянето на 800 души екипаж и 30 самолета на нискотарифния си превозвач.

Целта на авиокомпанията е Germanwings да започне да реализира печалба от 2015 г. През 2011 г. компанията за последен път публикува резултатите си и тогава стана ясно, че оперативната загуба се е разширила до 52 млн. евро от 39 млн. евро през предходната година.

Според анализатори най-голямото предизвикателство, пред което се изправя Lufthansa, е да гарантира, че разходите й ще са в съответствие с разходите на другите нискотарифни авиокомпании. Germanwings освен това е сравнително неизвестна компания извън Германия, където реализира три-четвърти от билетите си, за разлика от EasyJet и Ryanair, които имат бази и на други места в Европа.

Компанията се цели в бизнес клиентите, които са се отказали от бизнес класата, съобщи говорителят й. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 06:47 | 09.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още