Производителят на спортни стоки Puma очаква силен ръст на продажбите през следващите години.
„Ние очакваме, че ще можем да разширим потенциала ни за продажби до четири милиарда евро до 2015 г., въпреки че все още сме доста далече от тази граница", заяви във вторник главният изпълнителен директор Франц Кох по време на Общото събрание на концерна в Херцогенаурах.
През 2011 г. ръстът в продажбите е повече от 12%. По този начин за първи път ще бъде мината рекордната граница от 3 млрд. евро, предаде Ройтерс.
За тази година третият в индустрията концерн след Nike и Adidas очаква силен ръст на приходите, също и благодарение на предстоящото Европейско първенство по футбол. Освен това, след като нерентабилните магазини вече са били закрити, се очаква и продажбите на дребно да са на печалба. В центъра на вниманието са и големите развиващи се страни и продажбите по интернет.
Кох обаче не назова данни за първото тримесечие на 2012 г. Те ще бъдат публикувани в следващите дни. Анализатори очакват ръст на приходите в размер на 9% до 843 млн. евро, но сравнително ниска печалба от почти 78 млн. евро. В този резултат се очаква да се отрази фактът, че Puma инвестира много средства в реклама, спонсорски договори и нови продукти.