През февруари приходите на най-голямата американска верига за бързо хранене McDonald's не оправдаха очакванията на анализаторите, след като тежката зима в Европа и датата на китайската Нова година се отразиха неблагоприятно върху представянето на компанията, съобщава Асошиейтед прес.
McDonald's отбеляза, че това вероятно ще се отрази върху оперативната й печалба през първото тримесечие.
През февруари глобалните приходи от ресторанти, открити преди най-малко 13 месеца, са се увеличили със 7,5%. Това се дължи на факта, че през тази година февруари има 29 дни, а продажбите в САЩ остават все така силни.
Анализатори участвали в проучване на Ройтерс очакваха приходите на компанията да нараснат с 7,7%.
McDonald's отбелязва, че е отчела най-добри резултати в САЩ, където приходите й са се увеличили с 11,1%.
В Европа, най-големият пазар за компанията, ръстът на приходите е 4%, а в Азия, Близкия изток и Африка - едва 2,4%.
Веригата има над 33 000 ресторанта в 119 страни.