Германският автомобилен концерн Volkswagen отново подобри собствените си рекордни продажби. Както обяви самият главен изпълнителен директор Мартин Винтеркорн в понеделник вечер, малко преди началото на автомобилното изложение IAA във Франкфурт, деветте марки на концерна са продали от началото на годината повече от 5,4 млн. автомобила. Това представлява увеличение от 14% в сравнение с първите осем месеца на 2010 г., предаде Ройтерс.
Още през миналата седмица базираният във Волфсбург концерн вече отчете силно увеличение на продажбите за основната си марка. До края на август в целия свят за били доставени 3,34 млн. превозни средства – с 12,1% повече от същия период на миналата година. Ръстът е особено силен в Русия, Източна Европа, Китай и САЩ, докато в страните от Западна Европа с разтърсените от кризата Испания и Италия, нарастването е по-слабо.
За първи път в историята си VW планира да продаде повече от 8 млн. автомобили. Винтеркорн и шефът на Надзорния съвет Фердинанд Пийх обаче считат това само за етап от развитието на концерна.
Те възнамеряват да продават по 10 милиона коли годишно до 2018 г. и да изместят от световния връх Toyota и General Motors. След първата половин година изглежда, че германският автомобилен гигант е на прав път: Между януари и юни са били продадени над четири милиона коли.
Наскоро Винтеркорн подчерта многократно, че не трябва да се пренебрегва забавянето световната икономика. Преди началото на IAA той отново предупреди: „Следващите месеци не трябва да се вземат за даденост." В същото време Винтеркорн подчерта, че рекордите в продажбите не може да са безкрайни. Въпреки това мениджърът е оптимист: „Германската автомобилна индустрия в момента е по-стабилна и устойчива от всякога".
преди 13 години Първо - относно качеството няма място за сравнение с Пежо И Опел, които макар и прилични автомобили не блестят с качество.РЕНО, ФОРД - ти луд ли си. Това са съвременните трабанти. Не случайно реното продавано с марката Датчия има повече продажби от самото Рено, защото там му искат цената която заслужава. А форд е просто такава греда дето втора няма как да уцелиш - списъка с най-честите им повреди е по дълъг от броя на детайлите в тези каруци. Форд още в първата-втората година почва да те радва с проблеми в електрониката и най-късно до към 5-тата и двигателя се обажда вече. Най-добрия начин за сравнение - виж цените на старите автомобили на 5, 10, 15 г. и ще разбереш защо VW са по-добри. За Toyota - да определено са им алтернатива отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 13 години Готин ако VW са прехвалени боклуцо то марките които ти изреди триабва още утре да ги изтеглят от пазара за извращение :) ако не разбираш от нещо не бъди краен :) иначе предполагам че си в час с нещо др но със сигурност не са автомобилите :) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 13 години Готин ако VW са прехвалени боклуцо то марките които ти изреди триабва още утре да ги изтеглят от пазара за извращение :) ако не разбираш от нещо не бъди краен :) иначе предполагам че си в час с нещо др но със сигурност не са автомобилите :) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 13 години Едно време костенурката бе народната кола както бе форт модел Т, но уви мина времето. Омръзнало ми е като чета новини за автомобилната индустрия всички да повтарят, че VW е всестранен талант. И какво стана купи останалите малки даде им да правят VW но с друго лого и с по-МАЛКО екстри и пак си остава VW. Нима ПЕЖО, РЕНО, ФОРД, ОПЕЛ са по некачествени коли. А да да не забравяме и ТОЙОТА. Която бе на върха и се срина в САЩ. За всяка буква на VW потребителя ПЛАЩА допълнително по 100-200 Евро за имиджа на ШВАБИТЕ. Аман се каза от прехвалени *** и без това почти всичко се прави в КИТАЙ. отговор Сигнализирай за неуместен коментар