IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Volkswagen не може да бъде спрян

Серията от рекорди в продажби на най-големия производител на автомобили в Европа продължава и през август

23:19 | 12.09.11 г. 4
Автор - снимка
Създател
<p>
	Винтеркорн остава умерен оптимист за развитието на концерна. <em>Снимка: Ройтерс</em></p>

Винтеркорн остава умерен оптимист за развитието на концерна. Снимка: Ройтерс

Германският автомобилен концерн Volkswagen отново подобри собствените си рекордни продажби. Както обяви самият главен изпълнителен директор Мартин Винтеркорн в понеделник вечер, малко преди началото на автомобилното изложение IAA във Франкфурт, деветте марки на концерна са продали от началото на годината повече от 5,4 млн. автомобила. Това представлява увеличение от 14% в сравнение с първите осем месеца на 2010 г., предаде Ройтерс.

Още през миналата седмица базираният във Волфсбург концерн вече отчете силно увеличение на продажбите за основната си марка. До края на август в целия свят за били доставени 3,34 млн. превозни средства – с 12,1% повече от същия период на миналата година. Ръстът е особено силен в Русия, Източна Европа, Китай и САЩ, докато в страните от Западна Европа с разтърсените от кризата Испания и Италия, нарастването е по-слабо.

За първи път в историята си VW планира да продаде повече от 8 млн. автомобили.  Винтеркорн и шефът на Надзорния съвет Фердинанд Пийх обаче считат това само за етап от развитието на концерна.

Те възнамеряват да продават по 10 милиона коли годишно до 2018 г. и да изместят от световния връх Toyota и General Motors. След първата половин година изглежда, че германският автомобилен гигант е на прав път: Между януари и юни са били продадени над четири милиона коли. 

Наскоро Винтеркорн подчерта многократно, че не трябва да се пренебрегва забавянето световната икономика. Преди началото на IAA той отново предупреди: „Следващите месеци не трябва да се вземат за даденост." В същото време  Винтеркорн подчерта, че рекордите в продажбите не може да са безкрайни. Въпреки това мениджърът е оптимист: „Германската автомобилна индустрия в момента е по-стабилна и устойчива от всякога".
 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 17:40 | 05.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

4
rate up comment 2 rate down comment 0
hellwitch
преди 13 години
Първо - относно качеството няма място за сравнение с Пежо И Опел, които макар и прилични автомобили не блестят с качество.РЕНО, ФОРД - ти луд ли си. Това са съвременните трабанти. Не случайно реното продавано с марката Датчия има повече продажби от самото Рено, защото там му искат цената която заслужава. А форд е просто такава греда дето втора няма как да уцелиш - списъка с най-честите им повреди е по дълъг от броя на детайлите в тези каруци. Форд още в първата-втората година почва да те радва с проблеми в електрониката и най-късно до към 5-тата и двигателя се обажда вече. Най-добрия начин за сравнение - виж цените на старите автомобили на 5, 10, 15 г. и ще разбереш защо VW са по-добри. За Toyota - да определено са им алтернатива
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
3
rate up comment 1 rate down comment 0
Fi4eto
преди 13 години
Готин ако VW са прехвалени боклуцо то марките които ти изреди триабва още утре да ги изтеглят от пазара за извращение :) ако не разбираш от нещо не бъди краен :) иначе предполагам че си в час с нещо др но със сигурност не са автомобилите :)
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
2
rate up comment 1 rate down comment 0
Fi4eto
преди 13 години
Готин ако VW са прехвалени боклуцо то марките които ти изреди триабва още утре да ги изтеглят от пазара за извращение :) ако не разбираш от нещо не бъди краен :) иначе предполагам че си в час с нещо др но със сигурност не са автомобилите :)
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
1
rate up comment 4 rate down comment 1
aristotel
преди 13 години
Едно време костенурката бе народната кола както бе форт модел Т, но уви мина времето. Омръзнало ми е като чета новини за автомобилната индустрия всички да повтарят, че VW е всестранен талант. И какво стана купи останалите малки даде им да правят VW но с друго лого и с по-МАЛКО екстри и пак си остава VW. Нима ПЕЖО, РЕНО, ФОРД, ОПЕЛ са по некачествени коли. А да да не забравяме и ТОЙОТА. Която бе на върха и се срина в САЩ. За всяка буква на VW потребителя ПЛАЩА допълнително по 100-200 Евро за имиджа на ШВАБИТЕ. Аман се каза от прехвалени *** и без това почти всичко се прави в КИТАЙ.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още