Adidas – втората по големина в света компания за производство на спортни стоки след Nike, отчете рекордни продажби за 2010 г. и увеличи очакванията си за 2011 г. благодарение на растящото потребителско доверие и доброто си представяне на развиващите се пазари, предаде Ройтерс.
От компанията очакват печалбата на акция за тази година да се увеличи с между 10 и 15%, след като нарасна над два пъти през 2010 г.
Групата отчете продажби в размер на 11,99 млрд. евро за 2010 г.
От компанията обаче посочват, че по-големите разходи за суровини може да окажат отрицателен ефект върху подобряващия се марджин на мрежата от собствени магазини на групата, което означава, че брутният марж на компанията вероятно ще остане без промяна през 2011 г.
Високите цените на суровините оказват ефект на много и различни компании – от производители на потребителски стоки като Henkel до химически концерни като BASF.
Оперативната печалба на Adidas за 2010 г. е 894 млн. евро при очаквания за оперативна печалба от 893 млн. евро и продажби в размер на 11,67 млрд. евро.
преди 13 години Това са третостепенни пазари, няма да повлияят в никоя посока. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 13 години Но не са отчели загубите в България, Румъния, Гърция...представителствата са се напълнили със стока, но нямат продажби...ще ги видиме 2011 година какво ще отчетат! отговор Сигнализирай за неуместен коментар