Банка ДСК, българското дъщерно дружество на Банка ОТП, заедно със своята творческа агенция Noble Graphics, спечелиха едни от най-ценните отличия на престижния рекламен фестивал, отличаващ ефективността на маркетинговите комуникации в България - Effie България 2020.
Банката получи злато за ефективност в категорията „Услуги“ за своята кампания „Банка ДСК, я!“ за ипотечен кредит. В резултат на силното ѝ представяне Банка ДСК беше класирана на второ място в категориите „Най-добър рекламодател“ и „Най-добра търговска марка“ за 2020 година. Отличието за тази комуникационна кампания помогна на Noble Graphics да получи признанието „Агенция на годината“ на Effie Bulgaria 2020.
Кампанията за ипотечни кредити „Банка ДСК, я!“ беше истински хит преди малко повече от 10 години. Нейното завръщане под формата на изненадващ римейк срещна зрителите отново с любимия и вече порасналия главен герой на рекламата, за да покаже по нагледен и забавен начин неусетния ход на времето. Златната награда категорично подпечатва ефективността на избрания подход.
Главният изпълнителният директор на Банка ДСК г-н Тамаш Хак-Ковач заяви: „Златното отличие за кампанията за ипотечни кредити и двете втори места като рекламодател и търговска марка на годината на фестивала Effie Bulgaria 2020 носят радост и признание за неуморните усилията на екипа на Банка ДСК. Наградата ни радва, но също така ни амбицира да си поставяме по-високи цели и да бъдем още по-ефективни както в маркетинговата ни комуникация, така и в ежедневната ни работа за нашите клиенти“.
„Ефективността на рекламните кампании, които създаваме за Банка ДСК, е водещ принцип и ключов приоритет за Noble Graphics“, коментираха от рекламната агенция на Банка ДСК. „В практиката ни многократно сме доказали, че смелата и креативна реклама се отплаща с висока ефективност при изпълнението на заложените комуникационни и бизнес цели. Затова не се колебаем да предлагаме смели идеи, а когато си партнираме със смел и амбициозен рекламодател като Банка ДСК, резултатът е блестящ“.
Фестивалът EFFIE Bulgaria се провежда за тринадесети път и има над 50 години традиция в световен план. Наградите EFFIE са престижно отличие, признато по цял свят като символ на ефективна маркетингова комуникация, която винаги е резултат от синхронната работа на рекламодателя и рекламната агенция.
„Банка ДСК, я!“ със злато от наградите за комуникационна ефективност Effie България 2020
Банката получи злато за ефективност в категорията „Услуги“ за своята кампания „Банка ДСК, я!“ за ипотечен кредит
15:42 | 02.02.21 г.![<p>
Снимка: Банка ДСК</p>](/media/files/resized/article/640x360/71c/12365d3ab97ad2302e3caaab5222471c-0000321175-article3.jpg)
Снимка: Банка ДСК
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
![](/media/img/icons/article-time-icon.png)
напиши коментар
-
Икономистите разчитат прекалено много на практически правила
-
Израел съобщи за свалена ракета, изстреляна от Йемен
-
Над 74 млрд. евро са инвестирани в бизнес имоти в Европа през първото полугодие
-
Улиците на Хавана придобиват нов облик с електрическите мотопеди
-
Унгария може да се справи с кризата със спрения петрол през Украйна, трябва да смени доставчика
-
Акция на седмицата: „М+С Хидравлик“ АД
-
Завръщането на Тръмп е риск, който никой в САЩ не трябва да поема
-
Тече ли наистина процес на деиндустриализация в Германия?
-
Русия търси решения за уязвимостта на своята бойна авиация - планира убежища от съветски тип
-
България продължава борбата с пожарите
-
Руски дронове са атакували съоръжения за пренос на енергия в Украйна
-
Как Джей Ди Ванс стана новият крал на Америка
Специални проекти виж още
Коментари
Финанси виж още
-
Акция на седмицата: „М+С Хидравлик“ АД
-
Търпението на глобалните инвеститори, вложили в Китай, е подложено на изпитание
-
Оправдана ли е пазарната мания около изкуствения интелект?
-
S&P 500 записа най-лошата си седмица от април насам
-
Криптолобистите "замърсяват" президентските избори в САЩ
-
Глобалният технологичен срив притесни инвеститорите на европейските фондови пазари
1