Показателят на доверие на потребителите спада с 3,2 пункта през октомври в сравнение с три месеца по-рано, което се дължи на пониженото доверие сред населението, както в градовете, така и в селата, отчита Националният статистически институт.
Мненията за развитието на общата икономическа ситуация в страната през последните дванадесет месеца, както и очакванията за една година напред, са по-неблагоприятни спрямо наблюдението през юли.
По отношение на финансовото състояние на домакинствата, през последните дванадесет месеца се наблюдава песимизъм в оценките на живеещите в селата за разлика от населението в градовете, което изразява по-малко негативна нагласа в сравнение с три месеца по-рано, отчита националната статистика.
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
преди 6 години Напротив точно обратното е. Това значи, че потребителите ще купуват доста по-малко неща и ще плащат повече за това, което купуват. А това противоречи на заглавието. Кенсианска лъжа е, че покачването на цените на ще откаже потребителите да спестяват, точно обратното е покачването на цените ще откаже потребителите да купуват каквото и да било, освен най-необходимите им неща. отговор Сигнализирай за неуместен коментар