На стилна церемония по повод шестото издание на елитния конкурс Superbrands Fibank (Първа инвестиционна банка) отново получи приза за отличен брандинг в категория „Финансови институции“.
Първа инвестиционна банка бе наградена за четвърти път в конкурса Superbrands въпреки силната конкуренция в своята категория. През 2014 г. Fibank за първи път изпревари тогавашния лидер УниКредит Булбанк в класацията на най-силните марки в България.
Fibank също така е шест пъти носител и на наградата „Банка на клиента“, която се определя от гласуване на клиентите в интернет сайта на „Асоциация Банка на годината“.
Тези награди са доказателство за високото качество на обслужване в клоновете на Fibank (Първа инвестиционна банка) в цялата страна.
Отличието за най-силна марка бе присъдено на банката на база оценка на жури, съставено от авторитетни специалисти в рекламния бранш и независимо проучване на потребителския сегмент на българския пазар по инициатива на глобалната организация Superbrands.
Партньор на Superbrands в провеждането на националното гласуване на потребителите в интернет е водещият Институт за пазарни проучвания GfK Bulgaria.
Основните критерии, спрямо които журито е определило своите оценки, са качество на предлаганите продукти и услуги, надеждност, различие, поддържане на висок стандарт и индивидуалност, които правят марката Fibank уникална на пазара.
Глобалната организация Superbrands е независима институция, фокусирана върху брандинга. Тя отличава изключителните търговски марки, които се открояват и доминират над всички останали в рамките на националния пазар. Конкурсът се провежда в над 80 страни в целия свят.