IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Групама иска да превърне застраховането в България в положително изживяване

75% ръст на нови сключени полици спрямо предходната година, равняващо се на 45 000 нови клиента от началото на 2015 г. отчита фирмата

16:10 | 02.11.15 г. 5
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	Изпълнителният директор на Групама за България Селин Едит Болар.<em> Снимка:&nbsp;Групама&nbsp;</em></p>

Изпълнителният директор на Групама за България Селин Едит Болар. Снимка: Групама 

Лидер в застраховането във Франция, Групама стъпва на българския пазар през  2008 г., когато придобива застрахователните дружества на Банка ДСК – „ДСК Гаранция“, и официално ги преименува на „Групама Застраховане“ и „Групама Животозастраховане“. 

От тогава до настоящия момент Банка ДСК е ексклузивен партньор на френската компания в частта на банковото застраховане. Чрез успешното им партньорство в обща кампания за комбинирана продажба с депозит през 2011 г. „Групама Животозастраховане“ става носител на наградата „Най-добър комбиниран финансов продукт“ със своята застраховка „Живот“, свързана със структуриран бонд.  

„Да подобрим негативното отношението на българина към застраховането, това е един от нашите основни принципи на развитие в България“, съобщи в интервю изпълнителният директор на Групама за България Селин Едит Болар.

„Налагането на прозрачност и професионализъм в обслужването на клиенти ще позволи да променим културата към застраховането в България, така че българинът да асоциира застраховането не като финансова тежест, а като необходимост, сигурност и положително изживяване“, сподели още Болар.

Наследник на 100-годишна история в застраховането, едно от основните занимания на Групама в България е да създаде връзка на доверие между застрахователя и застрахования - постоянен контрол върху качеството на обслужване, препоръки към клиенти, изключително внимание при щета и максимално покритие на поетите рискове.  Този принцип на развитие е пряк отговор на актуалните и завишени изисквания от страна на българските потребители на застраховки, които търсят все повече  прозрачност, професионализъм , обстойно проучват ценови предложения, измерват имиджа на компанията, както и до каква степен изпълнява поетите ангажименти към клиентите.

С доказан опит в имущественото, автомобилното и животозастраховането, „Групама България“ ще ориентира бизнес фокуса си през 2016 г. в частта на корпоративното застраховане, както и с особено внимание ще проучи сегмента на допълнителната здравна застраховка, земеделския пазар и застраховките със спестовен характер.

„Умението на компанията постоянно да се подобрява в сферата на клиентското обслужване, в предлагането на балансирано портфолио  съчетано със стриктно премерени рискове, както и в инвестирането в областта на иновациите ще бъде усъвършенствано и през следващата година“, сподели Болар.

ФАКТИ В ЧИСЛА/ГРУПАМА БЪЛГАРИЯ:

37% ръст на премийния приход спрямо предходната година;
64% ръст в Общо застраховане ( към септември 2015 г.) ;
18% ръст в Животозастраховане (към септември 2015 г.);
8% ръст на изплатени щети спрямо предходната година;
75% ръст на нови сключени полици спрямо предходната година, равняващо се на 45 000 нови клиента от началото на 2015 г.

ФАКТИ В ЧИСЛА / ГРУПАМА ГРУП:

№ 1 по приходи в земеделското застраховане във Франция (декември 2014)
№ 1 по приходи в индивидуалното здравно застраховане във Франция (декември 2014)
№ 2 по приходи в имущественото застраховане във Франция (декември 2014)
№ 4 по приходи в автомобилното застраховане във Франция ( декември 2014)
13 милиона членове и клиенти;
35 000 служители;
6,3 милиарда евро приходи в живот и здравното осигуряване;
7,1 милиарда евро приходи от  имуществено и лично застраховане;
13,6 милиарда евро постъпления (към април 2015);

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 00:41 | 08.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

1
rate up comment 6 rate down comment 0
scott
преди 9 години
*** мръсни!НИКАКВО ЗАСТРАХОВАНЕ ЗА НИЩО!Като стане събитие - плащате само ако е некой властимащ. другите ги въртите и не виждат пари. сичките застрахователи са така. СМЪРТ И У КАНАЛА
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още