Асоциация „Банка на годината“ стартира гласуването за определяне „Банка на клиента“ за всички клиенти, партньори и служители на банките на своята страница и на уеб страниците на медийните партньори на събитието, съобщават от асоциацията.
Наградата „Банка на клиента” се определя от потребителите, докато в останалите категории на конкурса победителите се излъчват на базата на проучвания и финансови резултати, направени от експерти във финансовия сектор, припомни председателят на Асоциация „Банка на годината“ Валентин Панайотов.
Гласуването ще продължи до 12 ч. вечерта на 30-ти юни. Гала церемонията за обявяване на носителя на голямата награда "Банка на годината" и победителите в отделните категории ще бъде на 1-ви юли.
За втори път тази година класацията вече има 8 категории, след като през 2013 г. към основните награди „Банка на клиента“, „Пазарен дял“, „Динамика и Развитие“, „Чуждестранен Банков клон“, „Ефективност“, „Банка на „Тайния Клиент““, големият приз „Банка на годината“, се добави и награда „Най-добър банков бранд”.
Наградите „Банка на годината“ в различните категории са се превърнали в символ на успех и доказателство за стабилността, както за банковите институции, така и за техните клиенти.
„През годините престижната класация се развива заедно с банковия пазар. През тази година няма да включваме нови категории, но ще наблюдаваме отражението на промените в банковото законодателство върху финансовите институции в страната и ще ги отразим в оценките си за сектора през 2014 г.”, прогнозира Валентин Панайотов.
Наградите са учредени през 1992 година и за своята двадесетгодишна история критериите са се променяли и усъвършенствали заедно с развитието на банковата система в България.
Голямата награда е печелена през годините от Банка за земеделски кредит, Пощенска банка, Булбанк, Първа инвестиционна банка, Райфайзенбанк, Банка ДСК, Обединена българска банка, УниКредит Булбанк, Сосиете Женерал Експрес Банк.
Investor.bg e медиен партньор на събитието!