IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

BACB Plus – кредити по интернет вече и в България

По-благоприятните условия за основни банкови продукти са водещ мотив за концепцията на виртуалната банка

09:11 | 28.11.13 г. 9
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	Председателят на Надзорния съвет на БАКБ Цветелина Бориславова. С<em>нимка: БАКБ</em></p>

Председателят на Надзорния съвет на БАКБ Цветелина Бориславова. Снимка: БАКБ

Българо-американска кредитна банка (БАКБ) представи новия си бранд BACB Plus. BACB Plus е първата виртуална банка в България, която позволява на клиентите да работят с финансите си изцяло чрез интернет.

Концепцията за виртуалната банка не е нещо ново за банките в Европа и по света, но за България това е един нов модел на банкиране. При него клиентът сам решава кога, откъде и как да управлява финансите си, да заявява и използва продуктите и услугите на банката и да получава информация, без да е необходимо да посещава офис на БАКБ. Така например, човек може да стане клиент на виртуалната банка, без физически да посещава банков клон, като дебитните карти се заявяват онлайн и се получават по куриер, а ПИН кодът – с SMS. По същия начин стои въпросът с кандидатстването и отпускането на кредити. След като е станал клиент на виртуалната банка, всеки може да кандидатства и при одобрение - да получи потребителски кредит онлайн. По-благоприятните условия за основни банкови продукти са водещ мотив за концепцията на виртуалната банка - дебитните карти са без такси за теглене, на който и да е банкомат в страната, първата разплащателна сметка е без такса за откриване и с удвоена лихва през първата година, а специално за новите клиенти на виртуалната банка е създаден 3-месечен депозит с много изгодни промоционални условия.

Като допълнение, системата на BACB Plus позволява на клиентите да бъдат в тясна връзка със служителите на банката, чрез телефон, имейл, skype, чат, Фейсбук страница, дискусионен форум, опция за обратно обаждане, инструкции свободен текст през сайта и др.

Сигурността за потребителя също е застъпена на високо ниво чрез средствата за идентификация и авторизация в системата (КЕП и еднократна парола), използването на съвременни технологии и модерна антифишинг система.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 21:51 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

9
rate up comment 1 rate down comment 0
benevolent2025
преди 10 години
ima li v evropa po-visok lihven marj? http://data.worldbank.org/indicator/FR.INR.LNDP/countries/1W?display=mapili kak centralnite bankeri zarobiha balgarite za po edna kasta v garcia i ima li vamezdie? Dori robiniata izaura ne plasta takiva lihvi
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
8
rate up comment 2 rate down comment 1
rdjarov
преди 10 години
Ad hoc мненията по мой адрес са 50/50 и това е супер. Няма да споря с "анонимните" , съгласен съм нашите IT специалисти са много добри и решението за въвеждане на автоматизирани услуги е управленско. В едно съм убеден нашите банки са с високи разходи съотнесени към оборота им, а разходите за персонал са също високи съотнесени към качество на услугата и оборот. Случай: на гишетата на една от трите най-големи холандски банки от 5 год.не се приемат "на ръка" или пари в брой при вноска по сметка. За това има депозит машини, които работят 7/24/365.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
7
rate up comment 5 rate down comment 0
misanthrope
преди 10 години
Доста грешна представа за българска банка. Можеби е време да си отвориш сметка в банка, различна от Булбанк или Райфайзен с лелите и бабите. Всяка банка в БГ има електронно банкиране. То следва да бъде и гъвкаво, но до голяма степен и консервативно, за да се избегнат злоупотреби както и за да има проследимост на транзакциите от кого на кого, идентификация на клиента, спазване на банковата тайна, избягване на прането на пари, укриването на данъци и прочие и прочие.Не мислете, че в другите банки не се мисли иновативно.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
6
rate up comment 1 rate down comment 0
johnnyBravo
преди 10 години
Въпросът е да успееш да се регистрираш защото на мен не ми се получава :)
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
5
rate up comment 4 rate down comment 4
rdjarov
преди 10 години
Това е авангардна банкова услуга за България, въпреки че в много банки вече съществуват нейните варианти. В международната практика отдавна е реалност и ние изоставаме в някои аспекти на услугата. Това веднага се забелязва когато влезеш в банков клон на една от седемте EU държави ще забележиш не повече от 5 служителя (отговарят за retail обслужване). В нашите офиси се "прескачат" намръщени "лели", "баби" и започващи да наподобяват на тях млади момичета. В UK например 37% от retail офисите функционират на принципа на франчйзинг услугата - екипите в тези офиси не са щатни служители на банката ! Така съответните офиси имат по-голяма свобода, реализират по-високи печалби и съответно са много по-гъвкави в предлагането на услугите. Отдавна в западните банки се ходи само при откриване на сметката и повече не се стъпва в офиса, за да се реди клиента на опашки и да позва отпуск, за да кандидатства за кредит.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
4
rate up comment 3 rate down comment 3
rdjarov
преди 10 години
Това е авангардна банкова услуга за България, въпреки че в много банки вече съществуват нейните варианти. В международната практика отдавна е реалност и ние изоставаме в някои аспекти на услугата. Това веднага се забелязва когато влезеш в банков клон на една от седемте EU държави ще забележиш не повече от 5 служителя (отговарят за retail обслужване). В нашите офиси се "прескачат" намръщени "лели", "баби" и започващи да наподобяват на тях млади момичета. В UK например 37% от retail офисите функционират на принципа на франчйзинг услугата - екипите в тези офиси не са щатни служители на банката ! Така съответните офиси имат по-голяма свобода, реализират по-високи печалби и съответно са много по-гъвкави в предлагането на услугите. Отдавна в западните банки се ходи само при откриване на сметката и повече не се стъпва в офиса, за да се реди клиента на опашки и да позва отпуск, за да кандидатства за кредит.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
3
rate up comment 0 rate down comment 0
MrSi
преди 10 години
Повярвай ще намерят начин. Ако ще и пръстов отпечатък ще въведат при следващите лични карти.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
2
rate up comment 11 rate down comment 1
misanthrope
преди 10 години
Запитали радио Ереван "Може ли да си поръчаме храна по телефона?"Радиото отговорило "Да, но ще ви я доставим по телевизията":)А иначе, нещо не сфанаф как ще станеш клиент на банката, без да я посещаваш, поне да си покажеш личната карта и да удостовериш че си ти? С електронен подпис ако имаш, айде може но иначе ...
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
1
rate up comment 3 rate down comment 3
MrSi
преди 10 години
Еми така е. С един SMS ще получим кредит. Ще изпратим SMS на този който продава земята и имотите на предците си , а продавача ще се радва че сделката не е никак лоша.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още