Българо-американска кредитна банка (БАКБ) представи новия си бранд BACB Plus. BACB Plus е първата виртуална банка в България, която позволява на клиентите да работят с финансите си изцяло чрез интернет.
Концепцията за виртуалната банка не е нещо ново за банките в Европа и по света, но за България това е един нов модел на банкиране. При него клиентът сам решава кога, откъде и как да управлява финансите си, да заявява и използва продуктите и услугите на банката и да получава информация, без да е необходимо да посещава офис на БАКБ. Така например, човек може да стане клиент на виртуалната банка, без физически да посещава банков клон, като дебитните карти се заявяват онлайн и се получават по куриер, а ПИН кодът – с SMS. По същия начин стои въпросът с кандидатстването и отпускането на кредити. След като е станал клиент на виртуалната банка, всеки може да кандидатства и при одобрение - да получи потребителски кредит онлайн. По-благоприятните условия за основни банкови продукти са водещ мотив за концепцията на виртуалната банка - дебитните карти са без такси за теглене, на който и да е банкомат в страната, първата разплащателна сметка е без такса за откриване и с удвоена лихва през първата година, а специално за новите клиенти на виртуалната банка е създаден 3-месечен депозит с много изгодни промоционални условия.
Като допълнение, системата на BACB Plus позволява на клиентите да бъдат в тясна връзка със служителите на банката, чрез телефон, имейл, skype, чат, Фейсбук страница, дискусионен форум, опция за обратно обаждане, инструкции свободен текст през сайта и др.
Сигурността за потребителя също е застъпена на високо ниво чрез средствата за идентификация и авторизация в системата (КЕП и еднократна парола), използването на съвременни технологии и модерна антифишинг система.
преди 10 години ima li v evropa po-visok lihven marj? http://data.worldbank.org/indicator/FR.INR.LNDP/countries/1W?display=mapili kak centralnite bankeri zarobiha balgarite za po edna kasta v garcia i ima li vamezdie? Dori robiniata izaura ne plasta takiva lihvi отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 години Ad hoc мненията по мой адрес са 50/50 и това е супер. Няма да споря с "анонимните" , съгласен съм нашите IT специалисти са много добри и решението за въвеждане на автоматизирани услуги е управленско. В едно съм убеден нашите банки са с високи разходи съотнесени към оборота им, а разходите за персонал са също високи съотнесени към качество на услугата и оборот. Случай: на гишетата на една от трите най-големи холандски банки от 5 год.не се приемат "на ръка" или пари в брой при вноска по сметка. За това има депозит машини, които работят 7/24/365. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 години Доста грешна представа за българска банка. Можеби е време да си отвориш сметка в банка, различна от Булбанк или Райфайзен с лелите и бабите. Всяка банка в БГ има електронно банкиране. То следва да бъде и гъвкаво, но до голяма степен и консервативно, за да се избегнат злоупотреби както и за да има проследимост на транзакциите от кого на кого, идентификация на клиента, спазване на банковата тайна, избягване на прането на пари, укриването на данъци и прочие и прочие.Не мислете, че в другите банки не се мисли иновативно. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 години Въпросът е да успееш да се регистрираш защото на мен не ми се получава :) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 години Това е авангардна банкова услуга за България, въпреки че в много банки вече съществуват нейните варианти. В международната практика отдавна е реалност и ние изоставаме в някои аспекти на услугата. Това веднага се забелязва когато влезеш в банков клон на една от седемте EU държави ще забележиш не повече от 5 служителя (отговарят за retail обслужване). В нашите офиси се "прескачат" намръщени "лели", "баби" и започващи да наподобяват на тях млади момичета. В UK например 37% от retail офисите функционират на принципа на франчйзинг услугата - екипите в тези офиси не са щатни служители на банката ! Така съответните офиси имат по-голяма свобода, реализират по-високи печалби и съответно са много по-гъвкави в предлагането на услугите. Отдавна в западните банки се ходи само при откриване на сметката и повече не се стъпва в офиса, за да се реди клиента на опашки и да позва отпуск, за да кандидатства за кредит. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 години Това е авангардна банкова услуга за България, въпреки че в много банки вече съществуват нейните варианти. В международната практика отдавна е реалност и ние изоставаме в някои аспекти на услугата. Това веднага се забелязва когато влезеш в банков клон на една от седемте EU държави ще забележиш не повече от 5 служителя (отговарят за retail обслужване). В нашите офиси се "прескачат" намръщени "лели", "баби" и започващи да наподобяват на тях млади момичета. В UK например 37% от retail офисите функционират на принципа на франчйзинг услугата - екипите в тези офиси не са щатни служители на банката ! Така съответните офиси имат по-голяма свобода, реализират по-високи печалби и съответно са много по-гъвкави в предлагането на услугите. Отдавна в западните банки се ходи само при откриване на сметката и повече не се стъпва в офиса, за да се реди клиента на опашки и да позва отпуск, за да кандидатства за кредит. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 години Повярвай ще намерят начин. Ако ще и пръстов отпечатък ще въведат при следващите лични карти. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 години Запитали радио Ереван "Може ли да си поръчаме храна по телефона?"Радиото отговорило "Да, но ще ви я доставим по телевизията":)А иначе, нещо не сфанаф как ще станеш клиент на банката, без да я посещаваш, поне да си покажеш личната карта и да удостовериш че си ти? С електронен подпис ако имаш, айде може но иначе ... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 години Еми така е. С един SMS ще получим кредит. Ще изпратим SMS на този който продава земята и имотите на предците си , а продавача ще се радва че сделката не е никак лоша. отговор Сигнализирай за неуместен коментар