TBI Bank, дигитална банка от следващо поколение, представи своето решение за онлайн кредитиране, базирано на нуждите на клиентите. Често при използване на подобна услуга въпреки че процесът започва онлайн, клиентите трябва да го завършат в офис на банката. Продуктът на TBI „Cash Online“ обаче дава възможност за бързо и безопасно преминаване на целия процес в дигитална среда.
От кандидатстването за кредит до получаването на желаната сума клиентите на банката могат да осъществят всички стъпки от комфорта на дома си (или където и да е), като основната част от кандидатствалите до момента са получили мигновен отговор на заявката за кредит.
Чрез този продукт всеки клиент има възможността да изплати кредита си на равни вноски с максимална сума до 10 000 лв. и период до 48 месеца без такси и поръчител.
След като кредитът бъде одобрен, клиентът получава своите пари директно на сметката си в TBI, от офис на банката или каса на EasyPay.
„Изключително удобно е – всичко се случи толкова бързо и не се наложи да ходя до клон на банката,“ споделя Ивайло П., един от първите клиенти, използвали „Cash Online“.
Банката разработи и пусна продукта през 2020 г. малко след старта на пандемията с главната цел да осигури удобство и безопасност на клиентите. От лансирането досега продуктът отчита три пъти по-голям ръст на кандидатстванията за кредити на месец, отколкото преди неговото представяне.
За още по-голямо удобство TBI също така осигурява на клиентите си 24/7 съдействие чрез чат на живо и кол център. Като допълнително предимство банката предлага персонализирани застраховки за различни нужди: защита на кредита и сметката, която осигурява частично или цялостно изплащане на кредита на клиента в случай на нежелана безработица, хоспитализация или продължителен болничен.
Освен това по време на кандидатстване, спрямо профила на клиента и на база на предишния му опит с банката, TBI предоставя допълнителни алтернативи като по-висока сума или по-малък кредит в случай, че кредитният риск не позволява заемането на желаната сума. Също така във всеки момент преди финално подписване на договора клиентът може да промени параметрите на кредита си, включително сумата, условията и вноските – прозрачно, без такса и с пълен контрол, съобразно неговите предпочитания.
Според данни на TBI продуктът е най-вече популярен сред т. нар. поколение Y (родените след началото на 80-те години до началото на 21. век), като към момента две трети от кандидатствалите са на възраст под 35 години.
„Cash Online е създаден като отговор на нуждите на клиентите от удобство, бързина и сигурност. Радваме се, че не само можем да подобрим още повече тяхното банкиране чрез онлайн кредитиране и да развиваме своята дигитална трансформация, но също така и да осигурим безопасност както за клиентите ни, така и за нашите колеги“, каза Павелс Гилодо, старши вицепрезидент „Потребителско онлайн кредитиране“ в TBI Bank.
гилодо
Павелс Гилодо
Благодарение на успешното лансиране в България продуктът ще бъде представен също така и на румънския пазар по-късно тази година.