Kaufland България дава началото на нова серия в имиджовата си кампания под мотото „Разчитайте на нас“. Нейни главни действащи лица и основен фокус този път са служителите на компанията от административните функции в т.нар. Обслужващ офис, които разказват какви са техните лични истории и най-силни качества в работата им. Компанията вярва, че тези нейни звена са в услуга на останалите отдели и помагат за ключовото представяне в самите 60 хипермаркета, в 34 града на страната.
„Разчитайте на нас“ е посланието, което служителите на Kaufland България отправят към своите клиенти и което беше изразено в едноименна кампания, започнала през лятото на миналата година. С настъпването на глобалната пандемия служителите на компанията поеха отговорността да останат на първа линия и да продължат работата си още по-мотивирано и отдадено, така че да осигурят достъп до храна и продукти от първа необходимост на своите клиенти. Затова в рамките на кампанията досега Kaufland България показа истинските лица на някои от тях и човешкия облик на бизнеса си - служителите в магазинната мрежа, последвани от колегите си от централния склад на компанията в с. Стряма. В лични интервюта, съчетани с различни визуални формати хората от различните точки на Kaufland България са представени с най-силните си лични и професионални качества, които ги превръщат в отлични специалисти и им помагат да се справят както с трудната пандемична ситуация, така и с ежедневните предизвикателства в своята работа и личен живот.
Търговската верига има цялостна стратегия за подбор, обучение, развитие и задържане на кадри, в която водеща е грижата за хората. Kaufland осигурява на своите служители сигурно работно място, конкурентно възнаграждение, обширен пакет от 15 социални придобивки, който компанията непрекъснато се стреми да надгражда, годишни профилактични прегледи, обучения и семинари за повишаване нивото на професионалните и личностни умения, обучителни програми, програми за управление на таланти и възможности за международна кариера и знания в един от най-динамичните и конкурентни сектори. Благодарение на стратегията си за развитие на човешкия капитал три поредни години Kaufland България успешно е сертифицирана като Топ Работодател от независимия международен институт Top Employers Institute.
Историите на хората от екипа на Kaufland България можете да следите в различни визуални формати на: Подстраницата на корпоративния уебсайт „Колеги със суперсили“; във Facebook страницата на компанията; в LinkedIn страницата на компанията;
За Kaufland България: Kaufland е част от водещата европейска група в сектора на търговия на дребно Schwarz. В България компанията е пазарен лидер с годишен оборот от близо 1,6 млрд. лева и един от най-големите работодатели в страната с екип от над 6 400 служители. Kaufland има 60 хипермаркета в 34 града с асортимент, надхвърлящ 20 000 артикула в най-големите обекти. За времето от своето идване в България през 2006 г. до днес компанията се превръща в значим фактор за стимулирането на националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с инвестиции от над 1,4 млрд. лева. Вижте повече на www.kaufand.bg