IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Как пандемията помогна за пускането на бира на феновете на "Ботев"?

Стартът на кампанията е неочаквано добър, твърди Ангел Спасов от Сдружение ПФК „Ботев“

19:56 | 10.03.21 г. 1
<p>
	<em>Снимка: Investor Media Group</em></p>

Снимка: Investor Media Group

Covid пандемията има какви ли не странични ефекти. Сега се оказва, че тя е помогнала за реализирането на обмислян от години проект на феновете на най-стария в България футболен отбор - Ботев Пловдив - за пускане на пазара на собствена бира. Оказва се, че падането на търсенето на бира заради взетите за ограничаването на пандемията мерки са принудили производителите да станат доста по-сговорчиви и гъвкави. Това каза Ангел Спасов, член на Сдружение ПФК „Ботев“, в ефира на предаването "Бизнес старт" на Bloomberg TV Bulgaria.

Той обясни, че идеята за "Колежанско пиво" се е зародила преди пет години. "Бурните събития около нашия клуб това лято (напускането на собственика и няколкото кампании на феновете), се оказаха един ракетоносител да стартираме собствена фенска кауза, която в някаква степен да ни застрахова срещу такива трусове в бъдеще".

По думите на Спасов част от приходите от всяка изпита бира ще отиват в Сдружението, което наскоро придоби пълния пакет акции от клуба, купувайки намиращите се дотогава в ТЦ-ИМЕ 39%.

Представителят на фенската организация сподели, че стартът на кампанията е бил неочаквано добър. "Първата бира пристигна миналата събота и към днешна дата сме продали около 10-12 палета пиво".

От разговора стана ясно, че "Колежанско пиво" е съвместно начинание с "Ломско пиво" АД. 

"Идеята стартира преди Нова година, като интересното е, че се заехме двама души, които не живеем в България, и успяхме с логистична подкрепа от фенове в страната да се договорим с пивоварната, да намерим дистрибутори, изградихме сайт, а скоро предстои и пускането на Facebook страница", каза гостът.

"Целевата аудитория на Колежанско, предвид че е създадена от Сдружение ПФК „Ботев“, е за симпатизантите на отбора", коментира Ангел Спасов, допълвайки, че бирата е както свързана с историята на клуба поради наименованието ѝ, така и намек към всички по-възрастни, които на младини са се забавлявали по възможно най-добрия начин.

Още от разговора вижте във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.

 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 05:39 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

1
rate up comment 0 rate down comment 0
redcretin
преди 3 години
Извинете, вие и-диоти ли сте?!
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още