Държавата трябва да подкрепи възстановяването на туризма в България с идеи, с маркетинг и с брандинг. Това каза Максим Бехар, почетен генерален консул на Сейшелите в България и собственик на комуникационна агенция M3 Communications Group, в предаването „В развитие“ по Bloomberg TV Bulgaria.
„Имиджът ни на евтината дестинация, известна с алкохолния си туризъм, не ни влияе добре. Трябва много агресивно да се използват социалните мрежи, за да има цялостна визия и пакет от различни идеи, които да казват какви са предимствата на страната ни“, посочва Бехар.
По думите му за две седмици може да се изготви добра стратегия, с която страната ни да се позиционира по-добре сред туристическите дестинации.
„В наши дни вече много хора могат да си позволят да пътуват и то хора, които разполагат със средства. Те могат да избират между нас и още 100 държави, които са ни конкуренти. Много бих искал да видя да работят по този въпрос заедно министърът на туризма, Националният борд по туризъм и хора, които разбират от брандинг и PR. Това е работа за две седмици“, каза специалистът по PR.
По думите му през последните години Сейшелите използват подобна стратегия, за да рекламират страната си. Сред факторите, които привличат все повече туристи, са и два закона - единият е, че на един плаж трябва да има само един хотел, а другият е, че хотелите не могат да бъдат по-високи от два етажа. Това предлага фантастични условия за туризъм, посочи Бехар.
Целия разговор вижте във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.