Кризата, породена от пандемията, изигра ролята на катализатор по отношение на корпоративната социална отговорност. Това каза д-р Стоян Михайлов, управител на социологическа агенция Джънкшън България, в предаването „В развитие“ по Bloomberg TV Bulgaria.
Социологическата агенция е провела национално изследване „Състояние на корпоративна социалната отговорност (КСО) в България“ сред общо 300 компании в България.
„Мениджърите вече са принудени от ситуацията да обръщат внимание на различни КСО дейности. Очакванията към тях се превръщат във форма на обществен натиск. Тези практики ще се превръщат в задължение на компаниите“, казва още д-р Михайлов.
„Вярвам, че данните не се отнасят само до изследваните компании. Струва ми се, че независимо от размера на бизнеса, пандемията отключи едни вече забравени ценности, като солидарност и отговорност към другия. Съответно и очакванията към лидерите и ръководителите на тези компании са да бъдат по-отговорни и по-солидарни“, коментира гостът.
Още от разговора може да видите във видеото Bloomberg TV Bulgaria.