„Събитието „GIVE 2 GROW“, което ще се проведе на 11 декември, е част от усилията на УНИЦЕФ да помогне на бизнеса не само да оцелее, да спаси служителите си, но и да се развива устойчиво“, обясни тя.
Спорд д-р Муита бизнесите с кауза са много по-успешни от конкурентите си и служителите им са по-ангажирани с дейността на компанията.
„Тези бизнеси получават и по-голяма лоялност от своите клиенти“, посочи д-р Муита.
По думите й хората от поколението на т. нар. милениъли (родените от 80-те до края на 90-те години) искат да работят с бизнеси, които имат социална кауза.
Тя е на мнение, че ако бизнесът предприеме действия за постигане на Целите за устойчиво развитие на ООН, това ще помогне за просперитета на целия свят.
Представителят на УНИЦЕФ в България коментира, че също така клиентите са движени от емоциите, но това се отнася и за инвеститорите.
„Компаниите с кауза имат най-голям принос за служителите си“, потвърди д-р Муита констатацията, че бизнесът оценява, че грижата за тях и семействата им.
Всяка такса за участие на събитието ще бъде дарение за Програмата на УНИЦЕФ за приобщаващо образование, която подпомага децата със специални потребности.
„Имаме нужда от платформа, която е различна от обичайната и която дава достъп на децата до всички необходими контакти, и предоставя всичко необходимо за обучението им в зависимост от техните потребности“, коментира представителят на УНИЦЕФ в България.
Вижте целия разговор във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.
Видеа с всички гости на „В развитие“ може да видите тук.