IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

HIT Max не изключва в бъдеще увеличение на клоновата мрежа

Клиентите са разредили излизанията за пазар, но за сметка на това пазаруват повече за по-дълъг период

14:40 | 01.12.20 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимки: Димитър Кьосемарлиев, Investor Media Group</em></p>

Снимки: Димитър Кьосемарлиев, Investor Media Group

Ново раздвижване е налице на пазара на търговията на дребно в столицата, след като официално хипермаркетите Hit имат ново име - HIT Max. В момента веригата е в процес на цялостно ребрандиране на двата си обекта в София с новото лого. 

Средносрочната стратегия за развитие включва надграждане на досегашния асортимент от продукти и засилване на продажбите онлайн, поясни пред Investor.bg Боряна Тодорова, управител на HIT Max.

От компанията не изключват експанзия, но по-скоро като част от дългосрочна стратегия, тъй като в момента фокусът ѝ е поставен изцяло върху ребрандирането на хипермаректите в Люлин и Младост и засилване на колаборацията с онлайн партньорите от shop.gladen.bg. 

На въпрос дали новото име HIT Max не навява аналогии с веригата магазини HomeMax, която също като Hit е собственост на бившия приватизационен фонд "Родна земя“, от компанията отговарят, че имат сътрудничество с Home Max и в момента. Благодарение на него са успели да обогатят асортимента си в групите „Автоаксесоари“, „Градина и къмпинг“, „Домакински принадлежности“. Също ключово сътрудничеството, върху което работим от пролетта и в момента, е това с онлайн партньора ни shop.gladen.bg, пояснява Тодорова.

От HIT Max констатират промяна в потребителските навици в условията на пандемия. Оказва се, че сега клиентите са разредили излизанията за пазар, но за сметка на това пазаруват повече за по-дълъг период.

„Имаме и много нови клиенти, които пазаруват само от онлайн магазина, защото за тях това е удобство, което им спестява много време. Това, което не се е променило, са очакванията на клиентите. Kaчecтвoтo пpoдължaвa дa e вoдeщo пpи избopa нa cтoĸи, a пpи нac, блaгoдapeниe нa бoгaтия избop нa пpoдyĸти oт paзлични тъpгoвcĸи мapĸи и oт вcичĸи цeнoви ĸaтeгopии, вceĸи мoжe дa избepe нaй-пoдxoдящитe cпopeд бюджeтa cи“, пояснява още Тодорова.

Поръчките нарастват буквално с всеки ден и от понеделник (30 ноември) от Hit Max и партньорите от shop.gladen.bg са увеличили с 50% броя доставки, които изпълняват на дневна база.

За по-малко от шест месеца в shop.gladen.bg са добавени повече от 11 000 продукта от асортимента на HIT Max, които всеки от София и околността може да поръча от дома си. В края на август бяха въведени и часови слотове за получаване на доставката, което вероятно също е повишило интереса. 

По отношение на онлайн пазара, от HIT MAX твърдят, че се поръчва всичко – от пресни плодове и зеленчуци, риба, месо и деликатесни колбаси – пакетирани и на килограм, млечни и био продукти, стоки за дома. „Това, което наблюдаваме, е, че ако на място от хипермаркетите ни хората си тръгват с една или две торби, то онлайн правят и още по-големи поръчки – вероятно, защото колите на shop.gladen.bg им доставят торбите буквално до вратата, а и за да достигнат лимита от над 100 лв. за безплатна доставка в София или 150 лв. за околните населени места“, казва още Боряна Тодорова. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 21:05 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още