Търговците вече не гледат на Black Friday като на еднократна кампания, а като на възможност за спечелване на лоялни клиенти в бъдеще и така събитието се превърна в целеполагаща стратегия за много компании. Това заяви Цветелина Ненкова, маркетинг мениджър на СуперХостинг.БГ, в предаването „В развитие“ по Bloomberg TV Bulgaria.
„Прогнозите са, че тази година голяма част от потребителите ще предпочетат онлайн пазаруването“, посочи тя.
По думите на Ненкова най-значителният плюс от все по-голямото прибягване до онлайн търговията е обръщането на фокуса върху клиентското обслужване и това, че особено в условията на пандемията много компании се ориентират към подобряване на потребителския опит с онлайн търговията.
„Тези търговци, които успяха да се дигитализират най-бързо, само спечелиха от това“, посочва Ненкова.
Според госта една от важните тенденции, които се забелязват от Block Friday в последните години, е това, че търговците се подготвят значително за своите кампании, както на ниво маркетингови кампании, така и на ниво техническа обезпеченост.
Друга тенденция е, че времетраенето на самия Black Friday се увеличи от един ден до около месец, което позволява включването на повече пазарни ниши в процеса, които планират кампаниите си в различно време, стана ясно още от разговора.
„Колкото повече се отлага дигитализацията, толкова повече бизнесът губи от това“, добави Ненкова.
Още от разговора вижте във видеото Bloomberg TV Bulgaria.