Kонкуренцията във фитнес сектора е огромна, тъй като в близките години навлязоха доста различни видове колективни спортове. Но когато човек работи правилно и е изградил доверие в групата си, няма повод за притеснение. Това заяви в ефира на Bloomberg TV Bulgaria Мартин Митев, инструктор по кросфит.
"Не е важен обемът на групата или маркетинговата стратегия. Важно е инструкторът да има изградена мрежа от клиенти, които да са доволни от услугата", коментира Мартин Митев
По отношение на онлайн тренировките по кросфит гостът заяви, че те се случват по два начина.
"Първият начин е чрез дигитална платена платформа, чрез която в реално време могат да бъдат тренирани неограничен брой хора. Платформата позволява на инструкторите да наблюдават как се изпълняват зададените движения и когато се наложи, да бъдат коригирани. Това е единственият начин да се доближим максимално до реалната тренировка в залата и да запазим колективния спортен дух ..., но всички, които ползват услугата, са на мнение, че тренировките в зала са незаменими", обясни Митев.
Той обясни, че другият вариант на дистанционни тренировки се изразява в предварително писане и изпращане на тренировъчни комплекти, които варират според нуждите и оборудването, до което даденият клиент има достъп.
"Най-голямото предизвикателство пред нашия бранш е фактът, че не можем да бъдем заедно с групата. Дистанцията е най-големият минус, както и липсата на разнообразно оборудване, което предоставя залата. В някои случаи се налага да импровизираме с подръчни материали и дори домашни любимци", разказва Митев.
"Коронакризата се отрази изключително тежко на нашия сектор, но колкото и да се поставяме в обувките на клиентите и да сме гъвкави при ценообразуването на услугите ни, ние няма как работим на добра воля в условията на пандемия. Затова аз поне лично предлагам на символични цени услугите си и разчитам най-вече на обема на групата", уточни той.
Целия разговор може да видите във видеото.
Всички гости на рубриката "Bloomberg TV Bulgaria Интервю" може да видите тук.