Пътниците със самолет вече не могат да претендират за компенсации, ако полетът им е отменен или закъснее заради причина, свързана с пандемията от коронавирус. Причината е, че Европейската комисия обяви разпространението на COVID-19 за извънредна ситуация. Това обясни в ефира на БНТ Соня Спасова, директор на Европейски потребителски център - България. Тя призова потребителите да бъдат особено внимателни с новите условия, породени от разпространението на заразата.
Спасова добави, че заради пандемията някои от хотелите в Европа изобщо не са отворили, въпреки че за тях е имало опция за резервация. В тези случаи важат условията на самата резервация, обясни директорът на Европейски потребителски център - България.
Спасова допълни също, че към центъра хората могат да се обръщат, когато имат проблем с чужд търговец. Ако проблемът е с български търговец – тогава потребителите да се обръщат към Комисията за защита на потребителите
В ЕС потребителите са защитени по отношение на пазаруването, независимо дали е физически или онлайн. Когато пазаруваме нещо онлайн, можем да го върнем в рамките на 14 дни, но е много важно да не сме използвали стоката, допълни експертът.
преди 4 години Почнаха я вече - по "светлия" пример на "болестта ковид-19",която причинява всякакви възможни болести,освен разстрел с огнестрелно оръжие(засега),то всякакви други причини за премахване на компенсации независимо от какъв характер са,ще бъдат приписани на "универсално оневиняващата причина,ковид-19".Така ще се блокира всичко на тази планета,докато се изчерпат натрупаните хранителни запаси и тогава ще стане една...хората ще се избиват за парче хляб,а Господарите ще хихикат за това,колко лесно са постигнали тяхното самоунищожение.И всичко това,поради наличието на една универсална болест,която "човечеството" носи в себе си - тотално малоумие и подчинение на вожда,който и какъвто да е той!Ами,само си е виновно,"човечеството"! отговор Сигнализирай за неуместен коментар