IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Да градиш доверие с усмивка и позитивно отношение

Станислава Ефремова, ръководител „Каси“ в хипермаркет на Kaufland, разказва за кариерния си път в компанията

08:00 | 27.08.20 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
Да градиш доверие с усмивка и позитивно отношение

Как работата в хипермаркет само за едни коледни празници се превръща в 6-годишна кариера, как се изгражда колектив, който винаги е на разположение за клиента и кои са най-забавните моменти в работата в хипермаркет? Всичко това разказва Станислава Ефремова, която е част от екипа на Kaufland България.

6 години по-рано 

Преди 6 години Станислава работи в сладкарница, част от мрежата с партньори в следкасова зона на обекта на Kaufland в жк „Банишора“. В традиционно натоварените коледни и новогодишни празници тогавашният управител на хипермаркета предлага на Станислава възможността да подкрепи работата в хипермаркета. Тя приема, естеството на работа ѝ допада, а управителят ѝ предлага възможността да остане и да се развива в компанията за постоянно. „Въпреки че започнах работа в Kaufland малко на шега, възприех като възможност за развитие шансът да бъда част от екипа на международна компания“, споделя Станислава.

Кариерният път

Станислава преминава  през редица позиции, сред които са касиер, служител на информация и ръководител на сектор „Трезор“. От 4 месеца изпълнява длъжността ръководител отдел „Каси“ и дежурен управител – отговорна, но и много интересна позиция. 

Динамичната рутина

Станислава описва работния си ден като изключително динамичен. Тя се шегува, споделяйки, че в него има само една константна величина: сутрешното кафе. „Никога не тръгвам за работа, без да съм си изпила кафето. Оттам насетне денят е непредсказуем: всеки ден се случва нещо ново и интересно“. Като дежурен управител всеки ден Станислава следи за изрядното състояние на хипермаркета и перфектното обслужване на клиентите. Нейното любимо работно занимание е в края на деня да направи отчет и анализ на постигнатото през деня и да дефинира приоритетите си за следващия ден. Отговорна е за работата на екип от над 30 човека, но споделя, че работата с тях е удоволствие. Неслучайно колегите ѝ  я наричат Съни – „слънчева“, защото е успяла да спечели доверието им с усмивка, подкрепа и позитивно отношение. „С екипа ми си имаме пълно доверие един на друг, те са перфектно обучени, знаят добре какви са задълженията им и всички заедно работим за постигане на най-добрите резултати“.

Суперсилата на Съни: Светкавично маркиране

Въпреки че днес отговорностите ѝ  не включват работа на каса, Съни споделя, че именно като служител на каса се е чувствала най-уверена. „Там съм най-сигурна в себе си – знам, че сканирам продуктите много бързо и се справям безупречно. Но аз обичам да излизам от зоната си на комфорт, защото другите ми задължения ме учат на нови неща“, споделя тя. Именно останалите ѝ  отговорности и интензивната комуникация с хора променят начина ѝ  на мислене и ѝ дават ценни качества. „Тук се научих да бъда по-търпелива и по-спокойна, да изслушвам хората и да влизам в техните обувки“.

Суперсилата на работодателя

„Аз съм живият пример за кариерното развитие, което Kaufland като работодател дава на служителите си“, казва Станислава. „Но за да се развиваш в професията си, е нужно и старание от страна на служителя. Kaufland оценява подобаващо именно будните хора, у които личи проактивност и стремеж за професионално израстване“, разказва още тя.

Като ръководител Съни най-добре знае какво търсят хората, когато избират работа. „Наред с доброто възнаграждение е важна и коректността на един работодател. Колегите в компанията са доволни, защото тук всяка тяхна минута работа се заплаща и получават възнаграждението си в деня, в който работодателят е обещал. Това дава сигурност и ти позволява да си вършиш спокойно работата“.

Забавните моменти

Като най-забавна Станислава описва работата си на информация. Споделя, че там се правят най-много грешки, но те са невинни, а понякога успяват да развеселят и самите клиенти. Разказва една такава случка: „Беше по време на великденските празници, когато в хипермаркета традиционно е много натоварено. Трябваше да чета актуалните промоции по радиото. Когато приключих, вместо „Весели великденски празници“ пожелах „Весели коледни празници“. Много клиенти осъзнаха грешката и се засмяха“.

Следващата цел

 Станислава споделя, че има  още много да учи в настоящата  си позиция, но не изключва  вероятността след няколко години да се види и като управител на хипермаркет. Вярва, че първата стъпка от успеха е в дефинирането на ясна цел. „Първият път, когато кандидатствах счетоводство в университета, не ме приеха. Но много исках да следвам и тогава не се отказах. След няколко години опитах отново и към днешна дата успешно завърших счетоводство“, разказва тя и приключва разговора ни с думите:

„Да си поставиш ясна цел и да я преследваш докрай е това, което те води напред“.

Следете за още истории на служители на Kaufland и техните суперсили на https://kariera.kaufland.bg/profesionalisti/kolegi-supersili.html.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 17:00 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още