Тя посочи, че за тази цел компанията работи с партньор от Испания.
Трайкова отбеляза, че този начин на производство намалява разширяването на текстилните сметища и се спестяват ресурси.
“Работим за 100% износ с рекламни агенции, които продават на големи и малки крайни клиенти. Главният ни пазар е Великобритания, следван от Франция, Германия и Испания”, поясни мениджърът.
Що се отнася да цената, Трайкова обясни, че има малък процент завишение, защото процесът на изработка е изцяло механичен.
“Цената е може би с 10-15% по-висока спрямо стандартния памук. Но ползите са далеч по-големи”, убедена е тя.
Фабриката на "Кингли" е в София. Компанията използва и специални опаковки за продуктите си.
“Над 90% от производството ни се опакова в компостируеми торбички, които се произвеждат в България. Основното им съдържание е картофено нишесте и в рамките на осем седмици се разграждат в природата”.
Десислава Трайкова напомни, че текстилната индустрия е втората най-замърсяваща след петролната.
“Бързата мода ще продължи да доминира. Но е добре да има повече чуваемост за алтернативните материали, така че да се намали замърсяването”, коментира експертът.
Каква е нагласата на потребителите? Защо компанията произвежда точно пуловери и чорапи?
Вижте целия разговор във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.
Всички гости на предаването“ В развитие” вижте тук.