IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

„Сименс”, „Алстом” и „Щадлер” са кандидатите за новите мотриси на БДЖ

Прогнозната стойност на поръчката е 246, 8 млн. лв. без ДДС

16:23 | 01.06.20 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: Архив Ройтерс</em></p>

Снимка: Архив Ройтерс

Трима са кандидатите, подали заявление за участие в процедура: „Доставка и гаранционна поддръжка на до 16 броя новопроизведени електрически мотрисни влака за нуждите на „БДЖ-Пътнически превози” EООД”. Информацията съобщиха от пресцентъра на БДЖ след официалното отваряне на заявленията за участие, подадени в обявения срок. Кандидатите са:

- Консорциум ДЗЗД „СТБ Трейнс” с членове: „Сименс Мобилити Австрия Гмбх" и „Сименс Мобилити" ЕООД;

Алстом Феровиария"

-„Консорциум ЩАДЛЕР”, в който участват „Щадлер Полска", "Щадлер Буснанг АГ" и  "Щадлер Сървис АГ".

Прогнозната стойност на поръчката е 246, 8 млн. лв. без ДДС.

Това е най-мащабната процедура за доставка на нов подвижен състав през последните години и заедно с вече подписания договор за доставка на нови локомотиви значително ще повиши качеството на предлаганата услуга от „БДЖ - Пътнически превози“ ЕООД, което е основния приоритет в работата на управленския екип на дружеството, коментират още от холдинга.

След разглеждане на документацията на подалите заявления участници, процедурата ще продължи на етап подаване на технически и ценови оферти, което се очаква да се случи до средата на месец юли 2020 г.

Припомняме, че в края на май стана ясно, че „Сименс Мобилити" ще достави десет локомотива Smartron за България до май 2021 година в изпълнение на поръчката на „БДЖ - Пътнически превози“. БДЖ избра ДЗЗД „Сименс Трон” за изпълнител на процедурата за доставка на нови 10 локомотива след проведените преговори по процедура: „Доставка и гаранционна поддръжка на 10 броя новопроизведени магистрални електрически локомотиви за нуждите на „БДЖ - Пътнически превози” ЕООД”. По време на преговорите допълнително бе договорено увеличение на гаранционния срок от 24 на 36 месеца, както и обучението на ремонтния и експлоатационен персонал на БДЖ за поддръжката на локомотивите.

 

 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 05:21 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още