От бизнес гледна точка ние сме изключително гъвкави и можем да се нагодим към всичко. Виждаме ръст в продажбите си, това за нас е позитивно. Книгите и видеоигрите са продукти за свободно време, което подпомага продажбите в тази ситуация. Това сподели в ефира на Bloomberg TV Bulgaria Емил Вагенщайн, мениджър бизнес развитие в Ozone.bg.
"Направихме по-агресивна промоция с предложения за по-широк набор от продукти", каза още той.
Ozone.bg са пренасочили и средства от реклама в посока дарения. "Трябва всички да правим това, което се препоръчва от държавата и Световната здравна организация, както и относно социалната изолация. Случващото се прилича на кризата от 2008 г. Гъвкавите към новите компании реалности ще оцелеят", каза още Вагенщайн.
"За момента нямаме проблеми с логистика, имаме собствени куриери в София. Ситуацията относно онлайн търговията у нас е добре позиционирана", каза още гостът.
Целия разговор вижте на сайта на Bloomberg TV Bulgaria.