“Младежите в работилница "Светове" изработиха различни модели мартеници с кауза. Вярваме, че имаме повече поръчки заради това, че предлагаме автентични български мартеници от естествени материали. Каталозите, базарите и интернет платформите са успешни маркетингови канали, когато човекът отсреща види лично отношение”, коментира тя.
Соня Джонева посочи, че в Дневния център на фондация "Светът на Мария" има развита програма за трудово наставничество. “Десет от нашите младежи с интелектуално затруднение работят в различни сфери. Когато работодателите бъдат подготвени и информирани, всъщност са отворени да назначават такива хора", разкри тя.
Джонева информира, че вече е създадено и социално предприятие, което прави кетъринг за събития с кауза.
"Обществото ни става все по-толерантно. Нашите младежи с определен вид затруднения имат нужда от повече смислени възможности за изява", изтъкна рководителят на дневния център, потвърждавайки, че предразсъдъците в този аспект намаляват.
Вижте целия разговор във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.