По думите ѝ идеята се е родила спонтанно, а сега участват 30 компании. За първото издание на тази кампания те са били 44.
Георгиева и колегите ѝ са стигнали до идеята да направят конкурс под формата на есе и наградата да не е стаж, а лична среща с лидера.
"Първата кампания покрива сто хиляди студенти", информира Златан Петров, To The Top Agency.
Самата идея да се срещнат млади хора с потенциални техни работодатели разчупва стереотипа за връзка служител - ръководител.
"На такъв обяд много лесно можеш да опознаеш човека срещу теб", казва Кремена Митева, основател на KREYO.
След първата такава кампания много от студентите са били поканени за среща и стаж.
“Проектът вече не е само за студенти, всеки работещ може да се включи. Имаме големи очаквания, по-големи от първото издание, смята Никол Георгиева.
По думите ѝ има хора, които мечтаят от много малки за работа в дадена компания и да се срещнат с точно определен човек. Те искат отношение, сигурност и да бъдат оценени по начини различни единствено от заплатата.
"При първоначалните разговори се опитвам да уловя хъса и желанието за работа, не е важно колко опит има", разкри Кремена Митева, чиято фирма се занимава с техническа дейност, създадена е 2011 г., и има проекти в целия свят.
"Доста университети ни подкрепиха, имаме база данни, която използваме, за да достигнем до студентите. Така че сме благодарни, че получихме подкрепа от доста места", обясни Никол Георгиева.
Крайният срок, в който може да се кандидатства по проекта, е 31 януари. Срещите ще се проведат през февруари и март. Мястото се избира от кандидата и шефа на фирмата.
Вижте целия разговор във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.
преди 4 години Никаква полза няма ! отговор Сигнализирай за неуместен коментар