"За практиката увеличението с 11 часа е за шофиране в мъгла и лоши метеорологични условия, а курсистите, обучавани през лятото, ще шофират в тъмната част на денонощието, както и на скоростен път и в тапа", поясни той.
Христо Радков коментира предложението за въвеждане на електронен контрол върху кормуването, като обясни, че за въпросното приложение се изисква телефон, който разполага с операционна система поне Android 5 и постоянен интернет. Предоставянето на лични данни на частна фирма под формата на селфита в рамките на кормуването той определи като неуместно.
Председателят на Българското обединение на шофьорите посочи като положително задължителното управление на автомобила извън населеното място в продължение на шест часа, три от които по магистралата, скоростен път или път с интензивен трафик.
"Младите шофьори не умеят да управляват автомобила при по-висока скорост. Тези часове ще намалят пътния травматизъм", е мнението на експерта.
Според Радков два часа управление в тъмната част на денонощието са недостатъчни - трябва да са поне четири.
Какво още препоръча експертът – вижте във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.
преди 4 години Да, така инструкторите няма да притискат младите курсисти да се упражняват на своите коли самостоятелно без книжка, защото така или иначе ще трябва да карат с тях цели 41 часа!В момента в повечето от школите теория не се провежда (а само се заплаща). А тези, които като почнат курса си знаят да карат са любимци на инструкторите и само след няколко часа се явяват на изпит! отговор Сигнализирай за неуместен коментар