IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Администрациите ще въвеждат „таен клиент“

Нови стандарти при административното обслужване ще подобрят обратната връзка с потребителите

15:36 | 17.10.19 г.
<p>
	<em font-size:="" pt="" style="color: rgb(102, 102, 102); font-family: ">Снимка: Pixabay</em></p>

Снимка: Pixabay

По предложение на вицепремиера Томислав Дончев започват едномесечни обществени консултации по проект за промяне на Наредбата за административното обслужване, който е качен на Портала за обществени консултации. Целта му е да реформира изцяло системата за обратна връзка от потребителите и стандартите за качество на административната услуга, посочиха от пресслужбата на правителството.

Задължителни за всички администрации стават анкетните проучвания, консултациите със служителите, наблюдението по метода „таен клиент“, както и проверки относно сигнали, жалби и медийни публикации.

Във всички администрации се предвиждат общи стандарти, които се отнасят до достъпността до центровете за обслужване, както и при комуникация с потребителите.

Ще бъдат стандартизирани сроковете за отговор на запитвания и използването на опростени и лесни за попълване образци и формуляри, информират от Министерския съвет.

Измененията в Наредбата за административно обслужване ще дадат възможност на администрациите да усъвършенстват качеството на обслужване чрез постигане и на допълнителни собствени стандарти – за местоположение на центъра за обслужване, осигуряване на паркинг, онлайн комуникация с потребителя, онлайн проверки на статуса на услугата както и възможност за обслужване в извънработно време. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 23:46 | 05.09.22 г.
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още