Образователната програма на американската компания Lockheed Martin STEM (наука, технологии, инженерство и математика) е ключът към бъдещето, заяви американският посланик за България Ерик Рубин по време на среща между представители на производителя на изтребителите F-16 и български ученици.
Рубин посочи, че благодарение на обучението в сферата на математическите и инженерните науки ще бъдат създадени редица нови професии, които в момента дори не могат да бъдат предвидени.
„България трябва да се фокусира върху STEM, чиято цел е да бъдат подготвени ученици, които да станат част от екипите, разработващи авиокосмически технологии“, подчерта посланикът.
От друга страна, директорът комуникации в Lockheed Martin за Европа, Индия и Израел Джон Нилсън заяви, че компанията продължава да развива своето сътрудничество с българското министерство на образованието и науката относно прилагането на STEM програмата в България.
„Lockheed Martin отчита около 53 млрд. долара годишно от продажби и разполага със 105 хил. служителя по света. Работим с над 50 държави и искаме България да се присъедини към тях“, сподели Нилсън.
Той изтъкна факта, че най-големият завод на компанията, извън рамките на САЩ, се намира в Източна Европа, в Полша, където се произвеждат хеликоптерите Sikorsky Black Hawk.
Lockheed Martin разполага общо с 600 производствени центрове, като един от тях, този в Южна Каролина, а не в Индия, подчерта Нилсън, се подготвя да произвежда изтребителите F-16 Блок 70 за България.
„Търсим дългосрочно партньорство с българската страна, като искаме да развиваме нашето партньорство и извън рамките на темата за изтребителите“, изтъкна още Нилсън.
Той добави, че компанията в момента работи съвместно с НАСА върху разработката на ново поколение свръхзвукови самолети, както и с Boeing за изграждането на нов тип хеликоптер, който развива скорост от над 220 възела.
По неговите думи Lockheed Martin развива и своята дейност в областта на ядрената енергия и най-вече при технологиите за производство и съхранение на енергия.
Водещият кампанията за продажба на изтребителите F-16 Блок 70 на България Джим Робинсън заяви от своя страна, че тези самолети съчетават в себе си различни напреднали технологии, а що се отнася до битки в небето, до момента F-16 нямат нито една загуба.
Специалният радар, който е монтиран към корпуса на изтребителите, им позволява да засичат обекти на далечно разстояние, както и такива под вода и под земята..
преди 5 години На посланикът това му е работата - очевидно е наясно какво се пише тук по форумите и за кампанията срещу F-16 стигаща чак до Президентството. А производителите на военни самолети - както шведски, така и американски - за едно "мерси" не работят. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 5 години Lockheed Martin отчита около 53 млрд. долара годишно от продажби и разполага със 105 хил. служителя по света. Работим с над 50 държави и искаме България да се присъедини към тях, сподели Нилсън.България със сигурност ще се присъедини към печалбата на Локхийд Мартин, което няма как да не радва всички български данъкоплатци, особено пенсионерите с пенсии от по 300 лв. Търсим дългосрочно партньорство с българската страна, като искаме да развиваме нашето партньорство и извън рамките на темата за изтребителите, изтъкна още Нилсън.Явно ще трябва да се присъединяваме и към печалбата на Локхийд Мартин и от други продукти. Не случайно рекламната статия по-горе споменава и другите им разработки."Водещият кампанията за продажба на изтребителите F-16 Блок 70 на България Джим Робинсън заяви от своя страна, че тези самолети съчетават в себе си различни напреднали технологии, а що се отнася до битки в небето, до момента F-16 нямат нито една загуба."Със сигурност и от Боинг до скоро така са твърдели!А след като Ф-16 е толкова невероятен, защо се налага дипломат да лобира за него? Някой да е чул шведския дипломат да се явява по подобни вечеринки? След като продуктът ви е толкова невероятен, просто си подайте офертата в един нормален непредрешен конкурс за държавна поръчка, за да размаже конкуренцията."по време на среща между представители на производителя на изтребителите F-16 и български ученици"Не забравяйте да информирате и децата в детските градини какъв невероятен изтребител предлагате - така се гради имидж за десетилетия напред! отговор Сигнализирай за неуместен коментар