glo™ – иновативното устройство на Бритиш Американ Табако за нагряване на тютюн – навлиза в нови градове в България. Сред тях са Велико Търново, Благоевград, Добрич, Сливен, Ямбол, Хасково, Кърджали, Силистра, Смолян, Плевен, Шумен, Ловеч, Габрово, Казанлък, Пазарджик, Перник, Видин, Враца, Монтана, Козлодуй, Кюстендил, Карлово, Разград, Търговище и други. Продуктът ще може да бъде закупен от търговски представители, както и в търговски обекти в градовете.
От края на 2018 г. glo™ присъства със специализирани обекти в 6-те най-големи града в България. Устройството се предлага в търговските центрове в София – The Mall, Serdika Center, Mall of Sofia, Paradise Center, Sofia Ring Mall, както и в Пловдив – Mall Plovdiv, във Варна – Grand Mall, в Бургас – мол Galleria, в Стара Загора – мол Galleria, и в Русе – Mall Rousse.
glo™ е страхотен продукт по отношение на своята практичност на използване: има един единствен бутон, който свети, а веднъж заредено, glo™ може да се ползва до 30 сесии. Устройството нагрява тютюна до приблизително 240°C, не го изгаря и липсва пепел, като миризмата е много по-малко. Същевременно с това, glo™ предоставя на потребителите изчистена и стилна визия в четири основни цвята – черен, сив, златен и розов.
Устройството използва специално разработени тютюневи стикове за glo™, които могат да бъдат закупени както от специализираните щандове на glo™, така и в търговската мрежа в страната. Към момента българските потребители могат да избират между три вида на стиковете, като скоро на пазара ще бъде налична и нова четвърта разновидност.
„Гордеем се, че само няколко месеца след старта на glo™ у нас имаме възможността да разраснем мрежата ни на предлагане. Това е резултат на доброто представяне на glo™ и интереса към устройството в страната, с което вярвам, че ще успеем да отговорим на очакванията на пълнолетните потребители. За нас е изключително важно да предложим на пълнолетните пушачи алтернатива на конвенционалните цигари с потенциално намален риск, едновременно с изключително високо качество и модерен дизайн“, коментира Мила Маречкова, управител и директор маркетинг и търговия, БАТ България.
Технологията на glo™ е разработена в центъра за проучвания и развойна дейност на БАТ в Саутхемптън, Великобритания, и е резултат от дългогодишната работа на над 100 учени и експерти в различни области.
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.