IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

България започва да се рекламира активно като СПА дестинация през 2019 г.

Развитието на балнео маршрути ще допринесе чуждестранните туристи да не свързват Черноморието само с плажа и слънцето

15:48 | 27.07.18 г.
<p>
	<em>Снимка: БТА</em></p>

Снимка: БТА

През 2019 г. ще започне активна реклама на българските балнео и СПА дестинации, каза днес във Варна министърът на туризма Николина Ангелкова, цитирана от БТА.

Министърът припомни, че вече са разработени 7 маршрута за такъв тип почивка или рехабилитация. А до края на септември трябва да приключат дискусиите кои обекти ще бъдат включени в тях. След това ще бъдат изработени интерактивни карти, както и други рекламни материали за възможностите на българския балнео и СПА туризъм.

Единият от маршрутите обхваща Черноморието, припомни Ангелкова. Планирано е в него да влязат 15 обекта от областите Добрич, Варна и Бургас.

Балнео и СПА туризмът ще даде възможност страната ни да стане целогодишна дестинация, допълни министърът. По думите ѝ развитието на тези маршрути ще допринесе чуждестранните туристи да не свързват Черноморието само с плажа и слънцето. Тя допълни още, че те чудесно могат да се съчетават и с разработените културно-исторически и винено-кулинарни маршрути. 

Във Варна днес Николина Ангелкова взе участие в дискусия, посветена на балнео и СПА дестинациите у нас.

СПА дестинациите ще бъдат рекламирани на всички големи форуми с участието на министерството и в интернет платформата I love Bulgaria. Ведомството работи и по проект, който проучва актуалните нагласи в търсенето на туристическите продукти, уточняват от министерството. Германските туристи например свързват България преди всичко с плажовете и почивка на море, а балнео- и СПА услугите заемат 5-о място в предпочитанията им. Това означава, че трябва да развиваме този вид туризъм и да засилим търсенето му, каза Ангелкова.

Министър Ангелкова обърна внимание и върху връзката между проекта за дестинациите и здравния туризъм. Сътрудничим си с Министерството на здравеопазването, което работи по транспонирането на Директивата за трансгранично лечение на пациенти.

България е изключително богата на минерални извори и заема второ място в ЕС след Исландия по запаси. Чрез СПА  дестинациите министерството подпомага усилията на общините и туроператорите. Целта е това, което вече е създадено като продукт, да бъде рекламирано още по-фокусирано и да привлича вниманието, включително с големия потенциал на Черноморието, посочи министърът на туризма.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 12:20 | 07.09.22 г.
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още