Обединието между Unilever и Denny Ice Cream създава вторият по големина играч на пазара на сладолед у нас, коментираха за Investor.bg от Unilever.
Компанията вижда голям потенциал за растеж в България, а основание за този оптимизъм е фактът, че консумацията на сладолед у нас е по-ниска спрямо други европейски пазари.
В последните години пазарът расте и като стойност, и като обем, отчитат още от Unilever. Компанията е на българския пазар за сладолед от 6 години. През 2011 година хранителния гигант закупи друга българска компания - "Дарко" и прибави марките "Ескимо" към своето портфолио.
От компанията отказаха коментар за преговорите, проведени с Denny, нито за цената, която ще платят. Споразумението между двете компании ще бъде оценено от Комисията за защита на конкуренцията.
Denny Ice Cream е един от големите производители на сладолед у нас. През 2017 година регистрира оборот от 6,2 млн. евро. Компанията има фабрика във Велико Търново и добре развита дистрибуторска мрежа.