IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Ще раздели ли пакет "Мобилност" Източна и Западна Европа?

Под прикритието за социалната политика се крие борбата за пазари между старата и новата Европа, смята Михаил Рангелов

16:32 | 04.06.18 г. 6
Ще раздели ли пакет "Мобилност" Източна и Западна Европа?

Българските превозвачи са много по-конкурентоспособни от западните. Това е и една от причините да бъдат заложени такива текстове в предложените реформи, които засягат именно товарния транспорт. Държавата закъсня с реакцията си и не успя да потърси подкрепа от държави, които не биха били засегнати от този закон.

Това коментира Михаил Рангелов, директор „Медии“ на Форум за Балкански транспорт и инфраструктура (ФБТИ), в предаването „В развитие“ на Bloomberg TV Bulgaria.

Той съобщи, че очакват подкрепа от бившите социалистически страни, от Източна Европа, както и че възраженията на превозвачите са напълно основателни.

По думите му с предтекст, че се търсят начини как да почиват повече шофьорите, не се решава този проблем, а ги задължават да се прибират по родните си места с превозните си средства.

Рангелов поясни още, че не е ясно защо камионите трябва да се прибират по месторегистрацията си.

„За съжаление под прикритието за социалната политика се крие точно борбата за пазари между старата и новата Европа. Това ще бъде един много голям удар върху единството на Европа. Това е най-сериозният текст, по който се изправят старите и новите членове на ЕС. Ако това гласуване бъде в наша вреда, това означава, че в нашите страни, източноевропейските, ще се засилят много антиевропейските настроения“.

Директорът от ФБТИ поясни още, че сега се гласува първият пакет „Мобилност“, но след него идва втори пакет, в който ще се гласуват поправки, които са в ущърб на нашите автобусни превозвачи.

Вижте повече във видеото!

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 10:15 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

6
rate up comment 0 rate down comment 2
khao
преди 6 години
снощи като го чух оня и.доит (въпросния превозвач) и аз се втрещих .... само час по късно същия кре.тен целиваше краката на тиквоции пак по телевизията !само в едно му съчувствах, всичките усилия за съсипване на БДЖ през годините, стават безсмислени след този пакет... и те така :)
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
5
rate up comment 5 rate down comment 1
Mavi Goz
преди 6 години
Твоите сънародници от Турция на какво основание извършват транспортни услуги в Европа? Сигур не знаеш, че секи трети ТИР в Европа е турски?
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
4
rate up comment 3 rate down comment 3
Стоян Петров
преди 6 години
Преди да пишете каквото и да е помислете. Както вече съм Ви питал, обяснете ми защо аргатите нямат право на командировъчни като за страната в която работят, а ратаите не могат да спят в хотели? Всички сте наясно, че нашите "конкурентни" превозвачи имат устройства за манипулиране на тахографите. Останах втрещен когато заплашиха с референдум за излизане от ЕС. И на какво основание ще извършвате транспортни услуги в Европа тогава?
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
3
rate up comment 6 rate down comment 4
bgMan
преди 6 години
С такива образи начело (като Макрон) Европа няма нужда от външни врагове за да се разклати сериозно и да се катализират процеси на разпад и отцепване,
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
2
rate up comment 1 rate down comment 4
Mavi Goz
преди 6 години
Щото нашето "правителство" не е съвсем сигурно на кого служи и за кого работи, щото още не е разбрало ЕС и НАТО за кого и в чий интерес са създадени... ;) :lol:
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
1
rate up comment 5 rate down comment 1
Sokratus
преди 6 години
Въпросът е защо нашето правителство не се бори с този пакет Мобилност енергично! Става въпрос за поне 100 хиляди шофьора, които получават заплата от 1500 евро и нагоре всеки месец. И тези пари влизат в Българската икономика!Това са над 1.8 млрд евро всяка година!!!
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още