Сигналите за нарушения по Великден в Комисията за защита на потребителите (КЗП) не са много на брой на фона на това, че стотици хиляди българи пътуваха. Около 20-30 обаждания са постъпили в Комисията през почивните дни около Великденските празници, съобщи председателят Димитър Маргаритов по Българската национална телевизия.
Сред тях има и няколко сигнала, свързани с липса на цени, поставяне на две цени за една и съща стока или разминаване между обявена и маркирана на касата цена.
„Нашите проверки установиха, че има нарушения при обявяване на цените. Търговците дават становища, че асортиментът е богат, че може да се получи техническа грешка, особено когато става въпрос за промяна в цените по повод на празниците. Но това не може да бъде уважителна причина, защото се прави опит потребителят да бъде ощетен. Толкова по-добре, че потребителите са внимавали и са установили това разминаване, за да може да бъде извършена проверка, съответно – наложена санкция”, каза Маргаритов, цитиран от КЗП.