IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Туроператори очакват до 40% ръст на германските туристи към България

На ITB Берлин новост е представянето на България с очила за виртуална реалност, с които могат да се видят атрактивни туристически забележителности

16:44 | 08.03.17 г.
<p>
	<em>Снимка:&nbsp;Министерство на туризма</em></p>

Снимка: Министерство на туризма

Български туроператори и хотелиери предвиждат ръст между 30 и 40% на германските туристи към България спрямо миналата година. Очакванията са въз основа на интереса към България като туристическа дестинация, заявен на най-голямото туристическо изложение в света ITB Берлин, което започна днес и продължава до 12 март.

България се представя с национален щанд от 400 кв. м, организиран от Министерството на туризма, съобщават от ведомството. Сред основните продукти и услуги, които се предлагат на вниманието на професионалистите и крайните потребители в Берлин, са оферти за лятна почивка, културно-исторически и опознавателни маршрути, балнео- и СПА процедури, еко, селски, планински маршрути. 

България е сред най-дългогодишните участници в ITB Берлин и се представя за 49-ти път, като тази година съизложителите на щанда заедно с министерството са 43, включително и седем общини.

Фокус е потенциалът на страната като целогодишна туристическа дестинация. Гостите от Германия могат да разширят досегашната си представа за България като предимно морска лятна дестинация и да я преоткрият като древна държава с богата история, красива природа, предлагаща разнообразни алтернативни форми на туризъм. Все по-голяма популярност сред немските туристи добиват опознавателните маршрути.

На българския щанд като атракции се правят дегустации на вина, плетат се мартеници за посетителите. Новост е представянето на България с очила за виртуална реалност, с които могат да се видят атрактивни туристически забележителности.

Министерството на туризма демонстрира още българските EDEN дестинации - European Destinations of ExcelleNce („Най-добри/отлични европейски дестинации“).

Участието на проекта в рамките на изложението е част от цялостната кампания за промоция на EDEN дестинациите и е предпоставка за генериране на допълнителен туристически интерес към тези географски райони, посочват от министерството.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 02:31 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още