Отвореният преди три дни в София Abo Market е с концепция, различна от тази на останалите търговски вериги, заяви пред Bloomberg TV Bulgaria управителят на хипермаркета Александър Викилев.
В основата на проекта са българските производители, включително малки компании, които са утвърдени в своя регион, имат собствени магазини и се ползват се с доверие, заяви той.
Викилев коментира, че преди отварянето на магазина 90% от поканените производители са български.
„Много в началото не ни повярваха и се включиха в последния момент, някои предпочетоха да останат лоялни към другите търговски вериги“, коментира той.
Той допълни, че хипермаркетът, който се намира в Bulgaria Mall на мястото на затворилия магазин Carrefour, се отличава от конкурентите заради разпределението на продуктите и марките, които присъстват по рафтовете.
Можете да видите видео по темата тук.