Движението през тунел „Ечемишка” на АМ „Хемус” е възстановено, съобщиха от Агенция „Пътна инфраструктура“ (АПИ).
Припомняме, че съоръжението беше затворено на 5 февруари, след като осветително тяло от единствената за движение тръба падна върху движеща се кола и уби жена.
„За пет дни се свърши повече работа, отколкото за пет години” – така служебният министър-председател Огнян Герджиков коментира направеното за обезопасяване на тунел „Ечемишка”, цитиран от правителствената информационна служба.
Той подчерта, че краткото време, за което са извършени ремонтните дейности, е било от изключителна важност, защото в противен случай Северна България е щяла да остане дълго със затворени транспортни връзки. Герджиков изрази благодарността си към служебния министър на регионалното развитие и благоустройството Спас Попниколов за създадената организация и на специалистите, осъществили ремонта. „Всички строители, които работиха денонощно, ще ги поканя в Министерския съвет да изразя лично моята благодарност към тях”, каза още министър-председателят.
От своя страна служебният министър на регионалното развитие и благоустройството Спас Попниколов обяви, че има и други тунели в критично състояние.
Той се извини за неудобството, причинено от затварянето на тунел „Ечемишка“, но подчерта, че по-важно в случая е било осигуряването на безопасното преминаване през него. Попниколов не уточни за кои тунели става дума, но съобщи, че е възложил на експерти анализ на риска за съоръженията, който до 15 февруари трябва да му бъде представен заедно с предложение за краткосрочни и дългосрочни мерки за обезопасяването при ползване при нормални експлоатационни условия.
На въпрос каква е гаранцията за преминаване през опасните тунели и какви мерки ще се приемат за обезопасяването им, министърът отвърна, че никой не може да каже каква е гаранцията, но се надява на разбирането на ползващите тунелите.
Освен през тунел "Ечемишка" движението е възстановено и по участъка от пътен възел "Витинска река" до пътен възел "Правец" на АМ "Хемус", уточняват от пътната агенция.
преди 7 години Сега разбирате ли защо беше белене и защо някои човеци изчезваха нощем и никои никога не ги вижда повече?и защо имаше чистки и убииства без съд?Тодорее върне се Тодорее на кои ни остави Тодорееееее отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 7 години "На въпрос каква е гаранцията за преминаване през опасните тунели и какви мерки ще се приемат за обезопасяването им, министърът отвърна, че никой не може да каже каква е гаранцията, но се надява на разбирането на ползващите тунелите."Т.е. ПАК ще има СЪЩИТЕ проблеми, защото НЯМА да се изпълни нито един договор, дори ако е изплатен! Умирайте с разбиране, вашият премиер ви го каза. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 7 години Като се минава през тунела *** има ли каски преди да се влезне и завещание и застраховка живот също на гише преди тунела отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 7 години Сметката за ремонта излиза без пари и затова не се направи 10 г...БХ и подпирачката на БХ трябваше да разпределят едни пари....Бърза сметка :- демонтаж на конструкция - 1200ч ( 10ч х 120 ч ) х10 лв = 12 000- осветителни диодни тела 100 бр х 100 лв ( тове е сууупер цена ) = 10000- изтегляне ТСВВ 3.4 , 500м х10 лв = 5000 - Проект 3000 лввсичко 30 000 лв . Непредвидени 10 % - всичко 33000 лвПредаване на 100 тона плътен метал х 0.38 ст - 38 000 лв !!!Следователно пътна агенция трябва да е спечелила 5 000 лв от ремонта !!!!!ТАКА СЕ РАБОТИ ПРИ МЕН !!! отговор Сигнализирай за неуместен коментар