IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Анализ на чуждите туристи по пазари иска туристическият бизнес

До края на март трябва да са готови консенсусните предложения за регулиране на потребителската защита при пътувания

16:52 | 09.02.17 г.
<p>
	<em>Снимка: Pixabay</em></p>

Снимка: Pixabay

Подобряване на туристическия маркетинг и анализ на туристите, които идват в България, по пазари. Това са предложенията, които туроператорите отправят към служебния министър на туризма Стела Балтова.

Тя се срещна днес с членове на Управителния съвет на Асоциацията на българските туроператори и туристически агенти (АБТТА), съобщават от Министерството на туризма.

Според организацията туристическият маркетинг е хаотичен и не е насочен например към европейския пазар, от който страната реализира ръстове заради увеличените полети на нискотарифните авиокомпании.

Председателят на организацията Байко Байков обясни, че сайтът на държавата bulgariatravel.org е морално остарял и е по-добре да бъде закрит. Той препоръча да бъде създаден изцяло нов продукт. 

От Асоциацията предлагат и да се правят анализи на туристите, които идват в България, по пазари, а не само да се броят гостите. Това означава да има визия какви туристи идват, тяхната платежоспособност и дали се връщат в България.

Служебният министър на туризма очаква консенсус между бизнеса за решаването на проблема с регулирането на потребителската защита чрез гаранционен фонд или клиентска сметка, която е залегнала в измененията на Закона за туризма.

Според нея е необходимо бизнесът да отстрани различията помежду си и да предложи обща визия на следващия парламент. Балтова очаква финалните предложения до края на март.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 11:15 | 10.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още