IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Мобилно приложение показва туристически обекти и хотели в България

Министерството на туризма представи единна интерактивна платформа и мобилно приложение – I Love Bulgaria

11:59 | 15.12.16 г.
<p>
	<em>Снимка: Pixabay</em></p>

Снимка: Pixabay

България ще може да популяризира туристическия си продукт и чрез единна платформа и мобилно приложение към нея - I Love Bulgaria. Иновативният продукт бе представен вчера от министъра на туризма Николина Ангелкова и представители на английска технологична компания, която е разработила продукта.

Фокус в националната ни програма за реклама е дигиталният маркетинг, а платформата, която представяме днес, предлага някои от най-съвременните му компоненти“, каза Ангелкова, цитирана от пресцентъра на министерството.

Платформата може да бъде свалена и като мобилно приложение през всеки смарт телефон.

„С тази платформа обединяваме всички елементи на туристическия сектор на едно място – туристически обекти, места за настаняване, заведения за хранене и всички съпътстващи услуги“, посочи Ангелкова.

В приложението са включени 100-те национални туристически обекта.

Пилотно продуктът бе пуснат в две регионални негови версии – за Добрич и за Варна. Днес вече и двете са част от националната платформа, като предстои и множество други общини да бъдат включени.

Идеята е апликацията постоянно да се актуализира и запълва с още нови места. 

Всеки ще може да види на телефона си кои от туристическите обекти са най-близо до него. На самите обекти пък ще има табела с баркод, който се сканира с помощта на приложението и така се включа видео и аудио гид.

“От днес започва поставянето и на специални табели на всеки от обектите, които ще могат да бъдат сканирани през мобилните телефони“, обясни Николина Ангелкова.

Туристът, освен че  получава информация за обекта, който е посетил, печели бонус точки, срещу които получава и поощрителни награди. В световен мащаб опитът показва, че това мотивира хората да пътуват и проворкира по-голям интерес, обясниха от фирмата-разработчик на платформата.

Както платформата, така и информацията за всеки от обектите, ще са достъпни на 12 езика.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 17:44 | 13.09.22 г.
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още