Медът, виното и козметичните продукти на основата на етерични масла са най-разпознаваемите български продукти на китайския пазар. Това каза пред Bloomberg TV Bulgaria Васил Гелев, директор на Центъра за насърчаване на сътрудничеството в областта на земеделието между Китай и Централна и Източна Европа (ЦИЕ), който работи във формат 16 плюс 1.
Гелев допълни, че страната ни представя в Китай и минерална вода и сладкарски изделия.
Той коментира, че центърът работи от една година в България, а целта му е да насърчи търговията. Той поясни, че центърът принадлежи на всички държави от ЦИЕ и работи по проекти, които да направят продуктите от региона разпознаваеми.
Синергията, която сме постигнали между всички 17 държави, е на висота, заяви Гелев.
Китайските потребители очакват качествени продукти, допълни Нелсън Уонг, собственик на базираната в Шанхай ACN Worldwide Corporation – компания, която си е поставила за цел китайските инвеститори да намерят своите търговски партньори.
Той коментира, че българските производители се опитват директно да намерят търговски партньори в Китай като участват в различни панаири. Това невинаги е успешно, тъй като не е развит брандът България, който да се свързва с определени храни. Другият проблем е обемът на доставките, заяви бизнесменът.
Той очаква скоро в България да има свободна търговска зона, а ако тя заработи успешно, моделът да се пренесе и в други страни от ЦИЕ.
Вижте още във видеото:
преди 7 години test 3 !! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 7 години test 3 !! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 7 години test test test отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 7 години test test test отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 7 години test 2 отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 7 години test 2 отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 7 години test отговор Сигнализирай за неуместен коментар