През последните години наблюдаваме преразпределение на бюджетите на политическите кампании. Преди се инвестираха повече средства в директен контакт с гласоподавателите, а напоследък изглежда, че инвестициите се насочват във форми, които са видими, но евтини, като запалки и шатри в парка.
Това навежда на мисълта, че може да остават средства, които не се инвестират по прозрачен начин, коментира PR експертът Александър Христов в предаването "Бизнес старт" по Bloomberg TV Bulgaria.
По думите му сериозен проблем на кампанията в България е липсата на време за кандидатите да работят върху имиджа си.
"В тази президентска кампания виждаме едно противоречие. Кандидатите на системните партии не са толкова популярни като публични личности", посочи той.
Експертът коментира и ефективността на политическите кампании.
Според него тя може да се постигне чрез по-добро таргетиране и работа с т.нар. инфлуенсъри - хора, които са влиятелни в дадени общности, които да убедят хората, че това е правилният кандидат.
По думите на Христов в момента основните кандидати не са достатъчно подготвени от гледна точка на публични дебати и теми и поведение в медиите.
преди 8 години Гладна кокошка просо сънува - дощело им се на разни пиар глистяци кампания като в Амрика... хахаха! Нема паре, батка! Иначе блага работа - фащаш един ***, боядисваш го в свежи краски и го шиткаш на тъ^паците да му се радват и да му гласуват... хихихи... Кой ***, *** - кака се ожени... цецка нема нужда от мейкъп - Боко вече я назначи... хихихи... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 8 години Този и експерт? Хайде да не се излагаме, а? отговор Сигнализирай за неуместен коментар