Основният проблем в момента е сивият сектор на пазара на спортни стоки. Другото голямо предизвикателство е създаването на култура за ползване на спортни стоки, тъй като голямата част от хората, които закупуват такива, не ги използват по предназначение. Това коментира изпълнителният директор на Sport Depot Красимир Цонов в предаването Investbook с Димитър Вучев по Bloomberg TV Bulgaria.
По думите му пазарът на спортни стоки е разделен на няколко нива в зависимост от качеството и цените на стоките.
Най-отдолу стоят китайските производители, макар че този сегмент на пазара продължава да държи добри нива. На следващо място се нареждат мултибранд магазините за спортни стоки, които предлагат широк асортимент от А брандовете.
Най-отгоре във веригата се нареждат монобранд магазините, където могат да се намерят най-скъпите части от асортимента на големите компании, обясни той.
Най-продаваните артикули са дрехи и обувките – стоките, които могат да се ползват и за свободно време, коментира още Цонов.
По думите му пазарът на спортни стоки в България е наситен и органичен, поради което Sport Depot се опитва да диверсифицира риска и навлезе на външни пазари.
Най-голямата верига магазини за спортни стоки в България разполага със собствени онлайн магазини в Румъния, Гърция, Сърбия.
Очаквайте видео с целия разговор на сайта на Bloomberg TV Bulgaria.
преди 8 години Най-големият проблем е безумната цена на " марковите" стоки произведени във Виетнам, Малайзия , Бангладеш и т.н. И хайде моля ви без оправдания от рода иновации , изследвания . Купих си спортни обувки от Декатлон , които се оказаха по-здрави от марковите ми от мономагазин отговор Сигнализирай за неуместен коментар