Брутният оборот на Billa България е нараснал с 11,06% през фискалната 2015 година спрямо 2014 г., обявиха от веригата супермаркети.
Брутните приходи от продажба на стоки възлизат на над 683 млн. лв. и значително надвишават планираните.
От компанията отбелязват също, че финансовият резултат за 2015 г. „е положителен и осезаемо по-добър от очаквания“, без да уточняват размера на печалбата.
През миналата година броят на магазините от веригата у нас се е увеличил със 7. В момента компанията има 102 супермаркета и 4370 служители в България.
Чрез марката Billa REWE International AG (част от германската REWE Group) управлява супермаркет бизнеса на REWE Group в 7 държави от Централна и Източна Европа (България, Хърватия, Чехия, Румъния, Русия, Словакия и Украйна). Продажбите на тези пазари са нараснали с 5,63%, като Billa България е с най-висок ръст от всички подразделения на групата, следвана от Русия с 9,61%.
„Особено радостно е, че двуцифреният ръст практически е постигнат от съществуващите филиали, тъй като повечето откривания бяха осъществени в средата на декември 2015 г.“, коментира Бойко Сачански, управител на Billa България.
От влизането си на българския пазар до днес Billa е инвестирала повече от 540 млн. лв.
Плановете на веригата за 2016 г. включват откриване на поне 15 нови магазина, 4 от които вече са открити. Разширяването на Billa ще бъде насочено главно към 4-те най-големи града в страната – София, Пловдив, Варна и Бургас, без да се изключват други райони.