IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Над 150 предложения се състезават за ново туристическо лого на България

Крайният срок изтече тази нощ, до последно са пристигали проекти

15:30 | 05.04.16 г.
Над 150 предложения се състезават за ново туристическо лого на България

Над 150 са получените предложения в обявения от Министерството на туризма конкурс за ново туристическо лого на страната. Крайният срок изтече тази нощ, като до последно пристигаха нови графични визии, информира министерството.

В момента продължава работата по проверка на техническото съответствие, съгласно правилата на конкурса. До този момент 134 от проектите вече са обработени и допуснати до оценка, а останалите все още се проверяват.

След окончателна обработка на данните ще се премине към следващия етап от конкурса – подбор на къса листа от визиите от деветчленно жури от професионалисти в областта на графичния дизайн и художественото изкуство.

Журито е с председател проф. Божидар Йонов. Професионалистите ще следят както за спазване на зададените технически параметри, така и за яснотата на изображението и идейната му свързаност с наложеното рекламно послание на България “Открий и сподели” (A Discovery to Share). 

Одобрените от професионалистите предложения ще бъдат публично оповестени в средата на април, когато в рамките на една седмица българската общественост ще може да се запознае и да коментира финалния подбор от кандидатури.

Новото туристическо лого на страната трябва да стане известно в началото на май след тайно гласуване на широко жури от представители на бизнеса, медии (радио, телевизия, онлайн, печат), маркетинг и комуникационни специалисти.

Кандидатурите на медиите и бизнеса ще бъдат избрани чрез жребий пред нотариус.

До момента много от големите туристически предприемачи и сдружения са подали предложения за участие в широкото жури. Получени са и кандидатури от Българската асоциация по маркетинг, Българската асоциация на комуникационните агенции и Българската асоциация на ПР агенциите, както и от медиите.

В съобщението се припомня, че графиката, избрана през 2013 г., не успя да се наложи като общоприемливо туристическо лого на страната.

То предизвика много спорове, а проверка на Investor.bg показа, че прилича подозрително много на логото на Киргизстан.

Сега от Министерството на туризма казват, че конкурсът не е обвързан с изразходването на допълнителни бюджетни или публични средства.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 23:48 | 12.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още