IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Търсим от КЗП съвети за евентуалните рискове по време на почивката

Най-честите оплаквания са свързани с предоставяния туристически продукт, който се разминава с очаквания

11:18 | 16.08.15 г.
Автор - снимка
Създател
Търсим от КЗП съвети за евентуалните рискове по време на почивката

Почти два пъти повече са случаите, при които потребители търсят информация от Комисията за защита на потребителите за евентуалните рискове по време на почивката и как да ги избегнат, отколкото подадените жалби, съобщава пред БНР председателят на институцията Димитър Маргаритов.

От откриването на приемните на Комисията по Черноморието в началото на летния сезон са поискани повече от 100 консултации и са подадени около 60 жалби, съобщават от пресцентъра на КЗП.

Потребителите се оплакват най-често от предоставянето на туристически продукт. И основно за разминаването на това, което се предоставя реално, спрямо това, което потребителят е очаквал да получи, когато е избирал своята почивка или е сключвал договор за съответния пакет, става ясно още от съобщението на Комисията.

„В различни хотели сме установявали, че предоставяните услуги не съответстват на категоризацията на обекта – липсват основни услуги, които са задължителни за дадената категория. В този случай ние предприемаме действия по налагане на санкции и по информиране на министъра на туризма относно тези разминавания, за да се стигне до уравняване на категорията на обекта спрямо качеството на предоставяните в него услуги”, посочва Маргаритов пред "Дарик".

Той препоръчва на потребителите да съхраняват документите за туристическите си пътувания и при проблем да търсят съдействие от КЗП и Европейските потребителски центрове”

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 19:44 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още